Jdi na obsah Jdi na menu
 


Edovi (Monika, 28. 3. 2011 22:31)

nó, sex neznamená jenom zákonitý množení, že jo ? :-D

citite to?

(ratka, 26. 3. 2011 18:04)

je jaro! vse se probouzi ze zimniho spanku.

i lide protoze jsou taky organickeho puvodu
a reaguji jako priroda

Edo

(ratka, 23. 3. 2011 9:09)

jsou to energie druhe cakry... tvorive sily

zalezi co cvicis a jak myslis :o)) teda si myslim :o)

Ratko

(Eda, 23. 3. 2011 8:13)

Tak u mne fantazie ani lehké cvičení už nepomáhá
a viagru odmítám.

Edo

(ratka, 22. 3. 2011 20:14)

vnimam to naopak. ze je treba ten hormon naopak nabudit. teda s postupujicim vekem. protoze hromony jsou mladi a dokud funguji tak jak maji tak funguje i cele telo. Je treba jim mozna case trochu pomoci. ale jen tak trochu. treba fantazii nebo lehkym cvicenim. Aby se rozproudily a rozkvetly tak jako kdysi.

hybná síla erotiky pro Ratku

(Eda, 22. 3. 2011 18:57)

hybnou silou pro život i pro erotiku je chemie a ta věčná pumpa ( srdce). Ona napumpuje krev do příslušných orgánů a pak už to jde všechno samo.
A erotika je určitě v životě důležitá.
Někdy ale nemá smysl tu pumpu moc přetěžovat a nechat ji se sklidnit.
Říká se tomu " sklidni hormón"

máme to v genech

(Eda, 22. 3. 2011 7:25)

po pramatce Evě.
Ta se musela hodně snažit, aby se lidstvo rozmnožilo.
Teď si myslím, že nas uže mnogo.
Tak bychom i v tom sexu měli se snažit brzdit.

Saty

(ratka, 21. 3. 2011 22:06)

proto se ptam :o) a diky moc za odpoved.

Ratce

(Saty, 21. 3. 2011 21:54)

Myslím si Radko, že to po čem pídíš není vůbec romantický, záleží na tom, jak velký erotický založení dostane člověk při narození do vínku. Někde jsem četla, že tenhle dar je v genech a erotický šílenci vlastně za to, jak si s nima pohrává chemie, nemůžou.:-DDD Jasně že tenhle dar můžu utlumit, nebo nabudit, to v možnosti člověka je, ale když je druhá strana na tom kvalitně stejně, jedná se o ideální pár. Taky se musí brát, jestli je to mužskej, nebo ženská. Mužský se většinou vůbec nesnaží nic tlumit, jsou bezprostřední, maj to v genech a ženský tu šelmu co v nich je, mívaj pod zámkem, ale občas ji odemknou...maj to taky v genech.:-DD

Edo

(ratka, 21. 3. 2011 21:43)

Me treba nabudi, kdyz nekolik dni nic neni :o) to zarucene zacnu cenichat jak mlsny pes a potrebuji "srovanat čakry" :o)) a je mi uplne fuk jestli muj muz bude predtim delat stojku nebo si da sexy pradlo. Jsem uplne nekomplikovana.

Edo

(ratka, 21. 3. 2011 21:34)

proc myslis? zajma me proste motivace.Proc?
jasne, kdyz je "objekt" lakavy a dokonce vzacny tak neni treba resit motivaci. nebo kdyz jsou supr podminky. ale to me nezajima. to je tak nejak samozrejme.
me zajima jak se covek sam vnitrne nabudi. navnadi. nezavisle na tom druhem. bez ohledu jestli je ten druhy na taliri nebo ma sexi pradylko nebo ho zrovna neboli hlava nebo jsou decka na tabore.
co je vlastne tou hybnou silou aby se neco delo... co je tim zazrakem :o) jdu tak trochu na dren. ale jak se zda krome tebe tohle nikdo neresi.
si je to vsem jasne :o))

Ratko

(Eda, 21. 3. 2011 21:24)

Tebe bych chtěl mít doma.
Ty jsi tak neodbytná, že by mi to fugovalo i několikrát denně.
Vždycky záleží na obou partnerech.
Tebe nikdy nebolí hlava ?

Edo

(ratka, 21. 3. 2011 18:01)

takze jsme jeste postupili dal.

Predstav si, ze zena akterou dobre znas, je naha, deti jsou pryc treba cely mesic, telefon je odpojeny, roleta je nestazena.
tak, a ted prijde opet ta otazka.
predstav si ze to takhle mas porad. rano vstanes, zena naha, roleta nestazena, decka pryc a telefon vypnuty.
co te vzrusi? co se musi stat aby sis rekl tak ted to chci. ted se to musi stat! pojd zeno, milujme se TED :o)

další háčky

(Eda, 21. 3. 2011 16:52)

Dále je nutno poslat děti do kina, vypnout telefon,
a další detaily.
Nikdy se však nepokoušet stahovat roletu.
To by mohlo špatně dopadnout.

Ratko

(Eda, 21. 3. 2011 16:44)

Někdy i takové hodně erotické prádlo udělá své.
Nesmí mi však sundat brýle. To pak vidím všechno zamlženě a je po náladě.

Edo

(ratka, 21. 3. 2011 16:41)

tak se blizime postupne k tomu co se ptam od zacatku.
znas tu zenu dobre, je naha...
jdes hned na vec nebo jeste neco chybi? vzrusi te to proste vzdycky? hned bys po ni skocil? pokazde?

ještě jednou čárky

(Eda, 21. 3. 2011 15:00)

žena říká obvykle :
"nechci se dnes milovat".
Ale myslí přesný opak :
"ne, chci se dnes milovat".

Ratce

(Eda, 21. 3. 2011 14:55)

Jasně, že je v tom zase háček.
Musím tu ženu dobře znát.
S cizí ženou v cizím pokoji, tomu se raději vyhýbám.
A mimochodem, proč hledáš ve všem háčky , když je stejně nepíšeš ?
Někdy jsou důležité i čárky.
Opět musím vzpomenout na Járu :
"Nebudu vzpomínat na ty hezké časy" je něco úplně jiného než :
"Ne, budu vzpomínat na ty hezké časy ".

Edo

(ratka, 21. 3. 2011 14:16)

takze chapu to dobre, kdyz uvidis nahou zenskou tak mas hned chut se milovat a jdes na vec? nebo je v tom jeste nejaky hacek

Ratce

(Eda, 21. 3. 2011 0:19)

Je v tom jeden háček.
Musíš být naháček.
Pak se muž často chytí na háček.

Saty

 

(ratka, 20. 3. 2011 17:01)

 

to mohou. alemoje zkusenost rika, ze o to tezsi je se osamostatnit a nalezt vlastni cestu.
ale k ty erotice.
zajimalo by me, co vas vzrusuje. Kdy mate chut se milovat :o) Kdkoliv je to mozne nebo je v tom jeste nejaky hacek :o)))

 

pro Edu a Radku

(Saty, 19. 3. 2011 10:31)

Já ti Edo o tom tatínkovi věřím a myslím že to není ojedinělej případ. Podobné podivné věci se stávají dost často, ale jen citliví lidé to zaregistrují.

Radko, nemyslím si, že děti pochopí svoje rodiče a najdou k nim cestu až když zestárnou. Záleží na jedincích a na tom, jestli si dokážou najít k sobě cestu. Krásný vztahy, láska i pochopení můžou být i v době dospívání.

Bandy

(Saty, 19. 3. 2011 10:26)

Tohle je tato láska bez erotiky. Všechny podoby lásky sem patří, i tahle, jenže na tebe v lásce musí erotika blikat ze všech koutů, viď? Hmmm, pěkně jsi mi to zavařil...na mě taky.:-DDD

ratka a Eda

(Bandy, 19. 3. 2011 0:30)

Tímhletím hovorem mlžím při potížích s libidem. Láska a erotika nebude pravý prostor pro vaše nářky.

Edo

(ratka, 14. 3. 2011 13:39)

ono je to tak, ze rodic se ze dne na den (nebo postupne) dostane z urcujiciho stavu do stavu zavisleho. V tom urcujicim stavu se casto ohani a tahne karu co to de a nevidi kam jde a pres co slape (klapky na ocich jako kun).
Az se zastavi a seslabne (uz nemuze nic tahnout), tak mu ty klapky najednou spadnou, uz nemuze nic urcovat a stava se nemocnym a potrebnym zavislakem vdecnym za trochu pozornosti a laskave slovo. pokud byl skoupy na slovo predtim bude i potom. jestli byl "chybujici" predtim tak bude i potom. to neni dulezite. lasky a soucitu neni nikdy dost. je to velka skoda kdyz rodice zemrou prilis brzy. Driv nez se jejich deti s nimi smiri, prijmou je bezpodminene do sveho srdce a rozlouci se s nimi.

poslední rozloučení

(Eda, 14. 3. 2011 10:51)

Ratko,
můj otec se mnou fakt skoro vůbec nemluvil.
Nestihl jsem se s ním rozloučit ani před jeho smrtí.
Jeho duše mi ale po jeho smrti posvítila na rozloučenou. Byl to takový úkaz, který mi nikdo nechce uvěřit.
Ve zcela zatažené obloze se najednou otevřelo kulaté okénko,z kterého vyšla záře přesně do místa, kde jsem stál.
Z toho jsem poznal, že mě přece jen měl rád.

Edo

(ratka, 14. 3. 2011 7:36)

to prece vubec neva. ja nebyla s otcem na rybach nikdy. a nikdy v restauraci (jednou ale to byla ostuda). jakakoliv spolecna akce skoncila silenym stresem. a chodila jsem za nim do garaze pomahat s trabantem abych ho nekdy videla jinak nez spiciho na gauci. macela jsem pak cerne kusy motoru v redidle.
to je na dlouhou rec. mam ho moc rada :o))

Mít rád tatínka

(Eda, 13. 3. 2011 21:58)

Ratko,
právě jsem se díval na příběhy otců a synů s Miroslavem Donutilem. On opravdu umí zahrát takovou pestrou směsici lidí, že ho obdivuji.
Nakonec uvedl, že jeho otec byl rybářem a hodně si spolu na rybách vyprávěli.
Já jsem se svým otcem byl na rybách pouze jednou
a musel jsem mlčet, abych nevyplašil ryby.
Tak jsem už podruhé s ním nejel.

Edo

(ratka, 13. 3. 2011 18:47)

neznam tatinka pana Mensika, ale mam toho sveho. a ten je teda hodne sverazny.

mit rad sve tatinky (a maminky) je hodne dulezite. myslim ze ani nezalezi tak moc na tom jaci jsou, jako spise ze jsou.

svérázný tatínek

 

(Eda, 13. 3. 2011 18:18)

 

Ratko,
role mužů se mění, to máš pravdu.
Ale když tak poslouchám, jak svérázného tatínka měl například pan Menšík a celá rodina ho měla ráda,
tak si říkám, že ta stará době měla také něco do sebe.

edo
 
(ratka, 13. 3. 2011 15:00)

hehe, zebych rada poucovala? nene, nechci poucovat. jenom jsem obcas prekvapena ze nekteri muzi si nevsimli ze doba se meni a s ni se meni i jejich role :o))

Ratkoviny
(Eda, 13. 3. 2011 14:23)

Ratko,
teď lituji, že jsem si nepřečetl tvé Ratkoviny.
S tím úklidem jsem si pěkně naběhl.
Ale jistě sis všimla, že moje odpovědi bývají často nadnesené.
Někdy také rád pomáhám s úklidem.

Ratko
(Eda, 13. 3. 2011 14:12)

máš pravdu, že jsem při těch odpovědích moc nepřemýšlel. Tak mě pouč, v čem je ten rozdíl.

Edo
(ratka, 13. 3. 2011 12:38)

jak pohlavni ustroji souvisi s tim, ze muz umi skoro vsecko opravit a vsimne si ze nevypnuta zehlicka jiskri moc nechapu.
znam spoustu muzu co neumi vsecko opravit a taky spoustu muzu co umyvaji nadobi normalka, ne v prestrojeni :o)) podle me v tom se muz a zena nelisi. teda v schopnosti umyt nadobi ci vsecko (ci nic) opravit.
myslim ze muzske a zenske bude v necem jinem.

hermafroditi
(Eda, 13. 3. 2011 11:55)

V přírodě jsou hermafroditi například žížaly.
Ale co mají chudácí dělat, když je příroda obdařila jenom takovým jednoduchým tělem.

Sleduji teď starý seriál Startrek a tam byla jedna celá civilizace složená pouze z hermafroditů.
Dříve byli stejní jako my, ale chtěli být dokonalejší,tak se začali rozmnožovat jinak a pohlavní orgány jim zakrněly.
Oplodňovali společně jedno mimotělní vajíčko.
Odstranili tak porodní bolesti žen.

co dělá muž ?
(Eda, 13. 3. 2011 10:27)

Ratko,
tak muž umí například doma skoro všechno opravit
a pochopí i to, že když se nevypnutá žehlička
vytáhne ze zásuvky, tak zásuvka jiskří.

Edo
(ratka, 13. 3. 2011 10:09)

a na muze si taky hrajes? jak se projevuje muz? co dela jinak nez zena?

hrát si na ženu
(Eda, 13. 3. 2011 10:07)

mě občas napadne a umývám nádobí, ale například nenávidím nákupy v supermarketu.
Chodím raději do malého obchůdku, kde přesně vím,
že tam najdu to, co potřebuji a vypadnu.
Nebo při tancování se také nenechávám vést.
Z hlediska rovnováhy ty ženské hormony asi v sobě mám.
Například se rozbrečím při dojímavém filmu.
Naposledy při filmu Táta v sukních.

Eda a SAty
(ratka, 13. 3. 2011 9:52)

nemyslela jsem to v ty telesne oblast ale spise v hormonalni. jak muz tak zena maji v sobe oboje. Bez muzskych hormonu by zena nedokazala prozivat milovani a bez zenskych by muz nedokazal zenu sledovat. vlastne kazdy z nase je takova mala monada. muz i zena. plus i minus. je dobre kdyz se doplnuji ale je taky dobre kdyz si kazdy nese v sobe kus toho druheho.

proměna muže v ženu a naopak
(Eda, 13. 3. 2011 6:37)

Tak v posteli se to dá pěkně aplikovat,
jednou jste dole, jednou nahoře.
Dole bývám málokdy, takových aktivních žen je velmi málo.

Ratce
(Eda, 13. 3. 2011 6:33)

Ratko, tak zatím si to překládám bez těch háčků a čárek dobře, ale někdy může dojít k nedorozumění :

Učitelka se ptá dětí ve školce po návštěvě zoo :
Tak děti, vzpomínáte si na některé zvířátko ?
Děti mlčí, tak se jim snaží napovědět :
Tak třeba zeb...,
Pepíček si najednou vzpomene :
Ze by Lenin ?

Ratce
(Saty, 12. 3. 2011 23:05)

Eda: Předělávka žena na muže a obráceně je myslím v pořádku. Když se necítí dobře ve svým těle, tak je fajn, že už dneska takovejm lidem dokážem pomoct.

Radka: Já si jen zkoušela představit že jsem chlap, možná by to i šlo, ale byla bych strašně nepovedenej mužskej. Asi bych se okamžitě zařadila do fronty na předělávku na ženskou.:-DDD

Bandy
(Saty, 12. 3. 2011 23:01)

"Nesnáším ty nadržený blbečky co se montují do mých holek." Tohle je nám dobře známo, proto jsem ti už kdysi dávno řekla, že nejsi dobrej týmovej hráč, ale jako solista vynikáš.:-DD

 

edo
(ratka, 12. 3. 2011 22:09)

musela bych furt prepinat klavesnici a na to jsem prilis lina. nechce se mi to delat.

neni tezke pro muze se citit zenou. Staci kdyz povoli. kdyz se uvolni. nekdy staci tezka nemoc, infarkt nebo tak. aby ho to zarazilo a on povolil. vypadl z role. uvolni svoje srdce a pociti jake to je.
muz v zene a zena v muzi. neni to krasne?  

Ratko

(Eda, 12. 3. 2011 21:51)

jakto, že ti nefungují háčky a čárky ?
Že bychom nebyli kompatibilní ?
Nebo jsi zvyklá takhle psát z smsek ?

Cítit se ženou je opravdu pro muže těžké.

Edo

(ratka, 12. 3. 2011 21:45)

deja vu :o)
a ty hormony samozrejme taky.

ty se necitis tak trochu zenou?  

Ratko

(Eda, 12. 3. 2011 21:13)

Ty jsi byla v minulém životě mužem ?
To si přece nemůžeš pamatovat ?
Nebo ti zbyly mužské hormony ?  

Bandy

(Eda, 12. 3. 2011 21:10)

Nesnáším ty nadržený blbečky co se montují do mých holek.

To Bandy hold musíš opravovat holkám všechno sám.
Jinak si holka pozve montéra a ten montuje jen tak na oko, aby mohl přijít znovu. A pak zas a zas až tu holku jednou dostane.

Edo
(ratka, 12. 3. 2011 11:37)

jo stava :o) jsem toho prikladem :o)

Ratko

 

(Eda, 12. 3. 2011 0:07)

 

zrovna dnes byla u pana Krause jedna žena, ,která se dala přeoperovat na muže.
Tu jsem bohužel nestačil prozkoumat.
Nestihl jsem začátek pořadu, takže nevím, jaký měla
skutečný důvod pro změnu pohlaví.
Já jsem jako muž spokojen, ale nevylučuji, že v příštím životě budu ženou.
Prý se to běžně stává.

 

Edo

(ratka, 11. 3. 2011 22:59)

kdyz budes moc hresit, tak se zrodis jako zena a odzkousis si svuj ertogenni bod :o))

aby nedošlo k mýlce

(Eda, 11. 3. 2011 16:30)

všechny ženy jsem nezkoumal.

Saty

(Eda, 11. 3. 2011 16:25)

Děkuji za odkaz. Teď už vím po kom se bod G nazývá.
Já jsem spíše myslel erotogenní bod. Ten má opravdu
každá žena trochu jinde a některé ho nemají vůbec.  

Edovi

(Saty, 11. 3. 2011 12:47)

zkušenosti s bodem G

(Eda, 11. 3. 2011 12:18)

http://bod-g.com/otazky-a-odpovedi/

Eda, Bandy

(Saty, 10. 3. 2011 9:10)

Bod "G"?? Myslím že je to mýtus. Mým bodem "G" se stává muž po kterém toužím a chci ho.

Bandy, reakci na (Bandy, 09. 03. 2011 23:37)
jsem hodila k Monce ju?  

držet se tématu - bod G

(Eda, 10. 3. 2011 4:45)

Bandy,
máš pravdu, člověk se nemá pouštět do delších projevů.
Pak snadno uklouzne a téma se vytratí.

Bod G u žen se někdy obtížně hledá.
Každá ho má trochu jinde.
Ale většinou sama napoví, kde ho má.
Vzpomínám si na Irmu z Vraždy v salónním kupé.
Sebrala vyšetřovateli tužku, hodila si ji do výstřihu a řekla :
"Hledej Šmudlo".
Kam až ta tužka zapadla jsem se ale nedověděl.

První krok

(Bandy, 10. 3. 2011 0:02)

Dlaň na tvář, prsty do vlasů a oko do oka. Rty splynou a tím tato stránka začíná.

K tematu

(Bandy, 9. 3. 2011 23:58)

O lasce ? Jak poznám, že já jsem ten, kterého miluje nejvíc ta,kterou miluji nejvíc.
O erotice ? Kdyz se mi líbí fotka cizí ženy je to už erotika ?
O sexu ? G bod. Co?
O chlapech ? Nesnáším ty nadržený blbečky co se montují do mých holek.

Jen tak do placu (Bandy, 09. 03. 2011 23:47)

 

Sodomie je jistym projevem lidské erotiky, ale podle zákonů tohoto státu trestně postižitelná. Ocenil bych, kdyby na této křižovatce se hovořilo jen o tom, co se děje mezi lidmi.Co na duši, co dělá tělo,motivováno jinou osobou.Bez ohledu na pohlaví. Jsem hetero. Ale necítím se nadřazen tím, co jsou orientování jinak. Jen sem,prosím,nevodte zviřátka.Monika vás uvítá na své parketě.A ta tomu sakra rozumí.

Eda (Bandy, 09. 03. 2011 23:37)

Saty me nebude slyset ráda. Tvůj přítel co vodí do hospody psa,nemá úctu ke mně.Já k jeho psu do boudy taky nelezu. Že mu nechá olízávat pěnku z piva ? Že ho nechá čichat vajgly. A co jed na krysy. Ten mu neservíruje ? Mám pocit, že v klubu milovníků zvířat jsem jediný,co je má opravdu rád.

Tygr a zajíc (Eda, 05. 03. 2011 18:38)

Jsem tak na rozhraní tygra a zajíce.
Ale také zajíc je někdy hodně odvážný a dovede se postavit i lvu.
Líbí se mi ten vtip, jak lev si pozve všechna zvířata kvůli sestavení jídelníčku a píše si :
Liško, tebe budu mít zítra k snídani.
Liška vylekaně a úlisně : Ano přijdu přesně v 8:00.
Vlku, tebe budu mít k obědu.
Vlk také poslušně sklopí ocas a slíbí, že přijde.
Zajíci, tebe budu mít k večeři.
Zajíc se ale postaví a říká :
Víš,lve, mně se to zrovna zítra nehodí, už něco mám.
A lev je překvapený a omluví se :
Pardon,.... zajíc...... škrtám.

SAty (ratka, 05. 03. 2011 18:23)

vsak uvidis. zda to co jsi ulovila je to jsi lovila. heled, to poznas az po letech jak se ti rybicka vybarvi :o))
a pak je dobre si vzpomenout, ze co jsem si ulovila to mam.

Edo (ratka, 05. 03. 2011 15:37)

nemyslim si nic, protoze do znameni nevidim. sama jsem prase a citim se jako prase. a postupne i vypadam jako prase. takze u me to plati 100%.

pokud to tak plati u tebe tak jsi asi tygr. velky, silny a pruhovany :o)

Edovi (Saty, 05. 03. 2011 13:27)

Aha, tak ty jsi tygr. Mnoo, myslím si, že jak náš zvěrokruh, tak čínská znamení jsou si hodně podobná, aspoň já to u svého znamení tak vnímám - drak. Tygr by měl být odvážný a troufalý a taky trochu panovačný a unáhlený. Je obvykle velmi přitažlivý, ačkoli nemusí být krásný podle obecných měřítek, ale není snadné ho ochočit. Vyznačuje se dobrým vystupováním, elegancí a originalitou. Tygři rádi získávají ocenění a postavení, ale rychle zapomínají na potřeby těch, co jsou pod nimi. Neradi přistupují ke kompromisům a neradi přihlížejí k zájmům většiny. Mnooo, vypadá to na docela problematickýho človíčka a zdá se mi, že většina našich politiků jsou tygři.

čínská znamení (Eda, 05. 03. 2011 12:51)

Saty a Ratko,
když tak přirovnáváte lidi ke zvířatům,
říkají vám něco čínská znamení podle data narození.
Jak byste hodnotili tygra ?

Ratce (Saty, 05. 03. 2011 11:32)

Hehe, ratlíka ne. Já ti nevim, ale asi zase zůstanu u zvířat - jakou rybu ulovíš záleží na tom, jak velká oka máš v síti.:-DD

Edovi (Saty, 05. 03. 2011 11:27)

Myslím že to nebylo moc dobrý přirovnání, ale mě to tak napadlo, protože se mi líbí buldočí povahy. Prostě když se do něčeho zakousne, nepustí, ať je to třeba nějaký ideál, nebo předsevzetí, prostě jde si za tím do té doby, než to uskuteční. Většinou na takový mužský bejvá spolehnutí a s tou tvou poslední větou musím souhlasit. Rozmazlováním si na sebe pleteme bič, ať se to týká kohokoliv.

Edo (ratka, 05. 03. 2011 07:48)

zalezi jak je ktery pes vychovany. mali psi byvaji vetsinou rozmazleni a tak se chovaji dominantne. velsi psi jsou vychovani a tak se chovaji submisivne. kdyby byl ten velky pes dominantni tak by maleho skreta jedinou ranou zakous :o)
v prirode to ma uplne presna pravidla.
dva dominantni psi se do sebe vrhnou ihned.
pitbul je bojovy pes. je vyslechteny k boji.
ale kdyz je vychovan submisivne tak je z nej velice klidny pes. ustoupi a vyhne se boji. neni agresivni.

malí a velcí (Eda, 04. 03. 2011 22:50)

Zrovna dneska jsem viděl, jak malinkatý yorkshire
si troufal na velkého vlčáka a zuřivě na něj štěkal.
Naštěstí velcí psi ty malé tolerují a nereagují i když by je jedním pohybem mohli smlslnout.
Mezi lidmi to tak nefunguje.
I malý pitbul někdy vyhraje.

Saty (ratka, 04. 03. 2011 18:05)

treba si nakonec ratlika vemes. a malinkati pitbuli ti urceni nebudou. zivot je nevypocitatelny.
 

muži jako pejskové ? (Eda, 04. 03. 2011 08:37)

Saty,
tvé přirovnání mužů k pejskům je zajímavé.
Já psy zrovna nějak nemiluji, neboť mě v dětství jeden pokousal tak, že na to nikdy nezapomenu.
Ale mám jednoho kamaráda, který říká, že pes je lepším kamarádem než člověk. Chodí s ním i do hospody
a nechává mu lízat pěnku z čerstvě natočeného piva.
Když já mu svou pěnu nedám, tak říká, že nemám psy rád.
Ale co jsem chtěl vlastně tím říci ?
Že muži ani psi by se neměli rozmazlovat.

Ratce (Saty, 01. 03. 2011 13:01)

Mě se líbí sebejistí muži, u nichž mám pocit bezpečí a taky ti, co mají fantazii a s kterejma si může člověk povídat o všem a taky trošku žárliví, takovej malinkatej pitbul, ale ne zas moc. Líbí se mi u mužů, když jsou pozorní a se nestydí dát najevo něhu. Když jsem s ním, měly by ty chvíle ve mě zanechat dobrej pocit. Nikdy by u mě neuspěl urážlivej muž, případně ten kterej se chová hrubě a povýšeně, nebo mluvka, nebo povahou ratlík. Je dobře, že tyhle typy se po pár slovech poznají.

jak jsem hodnotila chlapy (ratka, 27. 02. 2011 20:16)

teda ted s odstupem si uvedomili ze se mi libili takovi ti suverenni a odvazni, co nedavali najevo strach.
pak teda vysoci a tak trochu salamisti. Jakoze je zas tak moc zenske nezajimaji, za maji spoustu svych konicku a zajmu a tak...
A taky se mi libili kluci co hrali v kapele. teda nakonec jsme se vdala za kluka co hezky zpival i hral, byl vysoky, suverenni, no a to nejdulezitejsi nehonil moc devcata ale tak nejak o me stal.
nakonec to dopadlo tak, ze ted temer po 30 letech vim, ze neni vubec suverenni, ze je jemny a zranitelny. a nehraje a nezpiva :o)) no ale proda o me stoji. a to je asi dulezite.
takze co se mi na chlapech libi? kdyz jsou jemni a zranitelni. a zaroven tak nejak neohramane mužtí. mam pak tencenci je ochranovat. a to se citim silna a potrebna. takze vzhledove vysoky, stihly, mladistvy a tak uprimne nesmely ci nejisty. takovy mily hoch. prijemny a vesely.

Saty (Bandy, 27. 02. 2011 01:12)

Můžeš mít pravdu. Jen nevím,v jakém stadiu hodnotíš. U sklenky ? Na polštáři ? Pod dekou? Mé dcery mne učí, že pěkný zadek a svalnatá lýtka jsou podstatná.Chlupatá prsa nebo i záda mohou lákat i odpuzovat. Chloupky na ohanbí se tudíž ztratí v kalupu.

pro Bandy (Saty, 27. 01. 2011 23:31)

Je víc důvodů proč se holit, ať je to kdekoliv, nebo proč se neholit. Některé důvody jsi nám popsal a celkově jich určitě bude u ostatních lidí víc. Moc hezká je tvoje poslední věta, která se dá použít i obráceně....souhlasím, že chloupky nejsou to podstatný, co se u kluků hodnotí...například povaha žejo?

Ratka a saty (Lucius, 26. 01. 2011 19:10)

Zdravím Vás holky a nejen Vás,moc děkuju :-) strašně se těším :-) bude to klučina - Ondrášek :-) Už aby byl na světě :-) ... Lucius

Chlupy (Bandy, 26. 01. 2011 00:29)

Bosý jsem na svět přišel, bosý z něj odejdu.Ochlupení narůstá samo a vždy je věci sociálního prostředí jak moc se ho zbavovat.Od roku 1974 si neholím obličej. Od toho roku mi zmizely všechny pupínky, či jiné nedokonalosti pleti, kterých jsem měl nepočítaně. Proč na jiné části těla bych měl hledat jinou zkušenost. A opačně. Denně jsem si musel vlasy mýt i několikrát, mastily se. Přešel jsem na sestřih dohola a problém zanikl.
Tak mám holou hlavu, vousatou bradu a kůže mě nesvědí.
Co mají holky v kalhotkách ? Chloupky jsou určitě to, co mě zajímá nejmíň.

pro Luciuse (Saty, 22. 01. 2011 20:56)

To je zprávička, mám radost, připojuju se k Radce a přeju vám hodně štěstí a lásky. Doufám že přijdeš říct až to mimčo bude na světě.:-)

Luciusi (ratka, 22. 01. 2011 17:38)

at se miminko narodi zdrave a jste vsicni stastni. to ti ze srdce preji.

Holení... (Lucius, 22. 01. 2011 06:18)

Drahá saty,reaguju na Tvoji odpověď,ohledně lékaře mé kamarádky...Ta moje známá nebyla,(není),nijak zvlášť zastánkyní "přehnané" hygieny.Nicméně jak jsem ji tehdy dovezl z nemocnice,tak jsem ji od té doby neviděl.Sice jsem se snažil ji kontaktovat,ale zřejmě nechtěla mluvit ona semnou.No,ale je to pryč,já jsem ji od té doby neviděl,ani jsem o ní neslyšel a tuto příhodu,jsem napsal jen v souvislosti s "ochlupením" a tím co mi řekl onen starý lékař.Ale pořád to nemění nic na tom že se mi líbí ženy přírodně "zarostlé",i když nad tím teď tak trochu přemýšlím,tak bych se asi nezlobil,kdyby třeba přítelkyně přišla úplně vyholená :-) nevěřím tomu,že bych ji "vykázal" ze společné postele :-) Saty,teď v březnu čekáme miminko a já se na něj moc těším a myslím že by toto miminko vzniklo i kdyby přítelkyně byla,nebo nebyla vyholená :-) Myslím že je to o tom,jak jsem psal níže,jestli se lidi mají rádi :-) Pro Vás,Váš Lucius

Janovi (Saty, 18. 01. 2011 11:02)

Po přečtení tvýho komentáře (Jan, 12. 01. 2011 16:32)jsem začala uvažovat, co udělám až mi bude čtyřicet. Došla jsem k závěru, že by bylo nejlepší zahrabat se pod zem, ale když jsem si přečetla co píšeš 14. 01, všechno ze mě rázem spadlo a oddechla jsem si s úlevou...dál budu žít naplno a dál se budu holit...:-DDDDD

Jane (ratka, 14. 01. 2011 15:31)

nebo smrt udusenim :o) to kdyz se visi prilis dlouho

mimi (Jan, 14. 01. 2011 13:23)

Myšlenkový pochod byl zhruba následovný.Nezlob se na mě proň.Vidim tu ten nevtipně chlupatej fikusovo pokus a dlouhodobé znechucené nereakce.Laťka je posazena tak nizoučko že aktuálně hrozí smrt unuděním jen při snaze překročit jí.A tak si říkám,proč jí nějakým ještě víc stupidním výrokem neshodit až na zem.


 

ratce (Jan, 14. 01. 2011 13:09)

 

No snad ještě hlemýžďům by to mohlo způsobovat nemalé problémy.Takže šneci taky.
 

hezky vecer (ratka, 12. 01. 2011 21:50)

upraveny neupraveny, kazdemu dle jeho predstav preju. jdu se upravovat :o)

Leviathane (ratka, 12. 01. 2011 21:35)

neres vzorce. jsou muzi kteri vypadaji mnohem lip nez zeny a kterym to moc slusi. a da jim to i dost prace. je treba se pustit predstav, ze neco ma byt takhle nebo onak. Pak je vsecko spravne. tak jak ma byt.

Ratce (Leviathan, 12. 01. 2011 21:21)

Tak to máš samozřejmě pravdu,žádný extrém není zrovna v tomto a i v mnoha dalším dobrý.
To,že žena má o se dbát se mě jako (chlapovi :-)
dobře říká,když potřebuju někam jít tak mi na to stačí dejme tomu 10 minut,ženě obyčejně daleko více.
Aby se dobře cítila,aby se i líbila (teď sám nevím,proč píší to i) a další,je práce která se nám mužům možná ani nezdá a rozhodně spousty mužům by se to hodně nelíbilo.Tak že,aspoň já jsem vždy trpělivý,když na nějakou ženu čekám,než se takzvaně načančá,třeba právě proto,že to dělá trošku i k vůli mě :-).
Tak že dámy,když Vás bude někdo časově i jinak honit s tím,že vám to dlouho trvá než se někam vypravíte,tak se nehněvejte,a zkuste si představit,jak by to asi zvládl on sám,to co vy zvládáte každý den :-D.

mimi (ratka, 12. 01. 2011 21:01)

to uplne souhlasim. vek nehraje roli. akorat u sebe musim rict, ze se citim jako starsi mnohem lepe. nejsem pod tlakem jako driv. zda se mi, ze spoustu veci proste nemusim delat a zneuzivam to.

Leviathane (ratka, 12. 01. 2011 20:57)

to byla tak trochu provokacka :o) dbat o sebe je v poradku, ale nemel by to byt vzorec, ktery clovek zacne omezovat az mu nakonec vyhryze mozek z hlavy. ze to muze byt jen tak a nikdy jinak. akdo toma jinak nejde s nama.
:o)
Kazde prehaneni vadi. A pokud chce dama chodit s bobrem at ho ma a pokud bez tak at ho ma taky. At si to dela jak chce a nenecha si vrtat nikym diru do hlavy. to si myslim maji ty ctyricitky zmakle mozna lip nez dvacitky, protoze si jednoduse vic veri. Ze jsou stejne s i bez.

můj názor (Mimiane, 12. 01. 2011 20:52)

Leviathan to napsal moc hezky. Vždyť jednatřicetiletý chlap může být pro dvacítku dědkem, stejně jako šedesátník pro čtyřicítku, přitažlivým sympaťákem. Teď jsem to trošku otočila, ale ono je to úplně stejné na obě strany. Záleží na tom, jak se člověk cítí, jak o sebe dbá, věkem to určitě není.Pokud padesátiletá o sebe dbá,vypadá často líp než třicítka, která na to kašle. A s tím vyholováním, nevidím důvod proč by někdo v určitým věku měl přestat s tím, co mu celou dobu vyhovovalo...

Ratce (Leviathan, 12. 01. 2011 20:40)

Dobře,pokud by to bylo takto,tak jistě,ale přece to neznamená,že se nemá už tím že překročila nějakou pomyslnou věkovou hranici třeba líčit,hezky se oblékat,zkátka že na sebe už nemusí dbát.Tohle není otázka věku ale přístupu řekněme k životu.Pokud takto o sebe dbala již od mládí,tak s tím obyčejně nepřestane jen proto,že se dostala do nějakého věku,ba právě naopak,tím že o sebe dbala a udržovala se od mládí o to více asi se bude o sebe dále starat i v řekněme pozdějším věku,a to né proto že musí za každou cenu lákat muže,ale zkrátka pro svůj vlastní dobrý pocit.Samozřejmě každý má na to nějaký názor,tohle je jen ten můj :-)

Leviathane (ratka, 12. 01. 2011 20:00)

napadlo me taky vysvetleni, ze po ctyricitce nema zena zapotrebi lakat muze na svoji optickou upravu vlasate casti. Ze treba to hraje podruznou nedulezitou roli.

Po čtyřicítce? (Leviathan, 12. 01. 2011 19:33)

Tedy musím kategoricky oponovat,tu nejlepší řekněme erotickou zábavu jsem aspoň tedy já poznal u žen které tu čtyřicítku zdolaly,a i řekněme ty ženy, které se přehouply přes pět křížků jsou zase v sexu super,opět tedy co jsem jen sám poznal,tak že stejně jako u všeho ostatního - věkem to rozhodně není,a není vůbec žádný důvod proč by vyholování ztrácelo jakýkoliv význam,ba právě naopak ;-)

mimi (ratka, 12. 01. 2011 19:21)

vidis, to je dobra poznamka. Ten vyznam muze byt viden z dvou stran. ze strany muze a ze strany zeny. u Achnata jsem pocitala s muzskym pohledem :o)

Janovi (Mimiane, 12. 01. 2011 17:33)

Pro mě by bylo naopak zajímavý, proč tě tvé myšlení, přivedlo k takovéto definici.

Jane (ratka, 12. 01. 2011 17:26)

jak jsi na to prisel? U kolika nahatych nadctyricitek sis to overil?

Snad vyjma karet obrovských (Jan, 12. 01. 2011 16:32)

myslim že po čtyřicítce ztrácí vyholování jakýkoli význam...

Laiathane (ratka, 11. 01. 2011 08:16)

ob ratce a nekdy hlatce

Pro Saty (Leviathan, 10. 01. 2011 22:32)

Jistě,někdo má rád holky,a jiný zase vdolky.
Každému se líbí neco jiného,tudíž i podle toho si vybírá partnera.Jen se mi líbí,že se nesnažíš předělat svého "mazlíka",obyčejně platí jedno takové pravidlo,že muž po svatbě očekává,že se ta jeho vyvolená nikdy nezmění,kdežto žena po svatbě očekává,že ten její vyvolený se právě naopak změní :-)
Tak že na této anketě by se vlastně mohlo v nějakém náznaku velmi zhruba ukázat,co je v této společnosti více preferováno,jestli hladce nebo jen zarostle.
Tudíž jaký bude další hlas? "Hladce nebo obratce?" :-D.

intimni hygiena (ratka, 09. 01. 2011 17:52)

potvrzuji ze uplne nejkasnejsi plet a uplne bezproblemove vsecky partie jsem mela behem dvoumesicniho pobytu v Andach, kde ocista spocivala v otreni snehem :o)) co se tyce smradu, tak jsne ehm ani moc nesmrdeli. teda nesmrdeli jsme si vubec :o)) ani nohy

Leviathanovi (Saty , 09. 01. 2011 15:50)

Holit nebo neholit? Myslím si že je na každém, aby si vybral co se mu líbí. Na mne působí odpudivě, když má některá holka triko s ramínkama a v podpaží houštinu, nebo jí z plavek čouhají licousy a přitom stačí tak málo, deset minut týdně. Je ale pravda, že někomu se zase právě tohle líbí a to už je jen na těch dvou jak se domluví. Když se mají dva rádi, tak se jednomu na druhém líbí všechno, dokonce i ty chloupky.:-))))) Když se mi muž líbí, tak se ho nesnažím předělat k obrazu svému, ale přijímám ho takovýho, jaký je, s jedinou podmínkou, musí být čistej a voňavej. Jestli je chlaupatej, nebo vyholenej je nepodstatný.

pro Luciuse (Saty, 09. 01. 2011 15:34)

Ahojky Luciusi, s jistými rozpaky jsem si přečetla co píšeš a jelikož jsem měla pochybnosti, poslala jsem tvůj komentář kamarádce, která pracuje 8 let na gyndě jako sestra a poprosila ji, aby se k tomu vyjádřila. Asi budeš muset přehodnotit pohled na svoji kamarádku a tím i na holky co se holí. Zkopírovala jsem to z mailu a dávám ti to sem.

# Velice pochybuji, že se lékař vyjádřil tak, jak onen mladý muž popisuje. Záněty
# vznikají ze zcela jiných příčin, naopak, přílišné mytí a používání tělových
# mýdel včetně agresivní kosmetiky vysušuje kůži sliznice, která je lehce
# přístupná bakteriím. Další a tou největší příčinou zánětů, je nachlazení a
# nezanedbatelné jsou i jako průvodní jev jiného onemocnění. Nikdy nemůže lékař
# podle zánětu okamžitě odhadnout, natož si troufnout říct, z čeho vznikl, teprve
# až po bakteriálním vyšetření a zabrání medikamentů, se dá leccos potvrdit, nebo
# vyloučit. Kromě jedné opilé pacientky, kterou přivezli k vyšetření z ulice, jsem
# se nesetkala s jedinou ženou, včetně starých babiček, která by přišla na gyn.
# vyšetření neumytá a v nečistém prádle. Jako jediné vysvětlení neobvyklé reakce
# lékaře je, že příčinou zánětu oné ženy byl nějaký uvízlý předmět v pochvě, který
# tam zůstal po nezvyklých sex. praktikách a samzřejmě zánět způsobil. Proto
# nazval pána tak, jak ho nazval. Jiné vysvětlení pro to nemám a ještě paradox,
# možná tomu nebudeš věřit, ale je to tak, ženy které intimní hygienu provádí jen
# jednou za 1 až 2 dny a pouze čistou vodou, bývají zdravější, jak ty, které to s
# ní přehánějí. Víc ti k tomu nemůžu říct.
 

Anketa (Leviathan, 09. 01. 2011 14:50)

Jak to tady za poslední dobu čtu,tak tu pomalu vznikla anketa jestli ochlupení ano či ne.
Tak můj pohled na danou věc je,že mě se líbí když má žena na sobě pouze (co se porostu týče :-) jen vlasy a obočí,a i to může mít namalované,vše ostatní už docela dost narušuje dokonalost ženského těla.
Neříkám a ani nemyslím,že by to takhle mělo být bráno jako všeobecný názor,ale jen můj vlastní.
Jsem sám zvědavý,jaký vysledek bude mít tento průzkum :-).

Chlupáč...? (Lucius, 08. 01. 2011 07:32)

Zdravím všechny zúčastněné a především Saty...Je mi hrozně příjemné,že se dá na takových to stránkách dočíst i o sexu,erotičnu a jim podobnému.O tom jestli je žena vyholená a zda to spojujeme s hygienou,tak v tom bych si nebyl až tak jistý.Znám jednu ženu,se kterou naštěstí nejsem v těsném kontaktu a ta vždy tvrdila že se "vyholuje" z hyg.důvodů...Jednou jsem ji vezl na pohotovost,kvůli bolestem a když vyšel pan doktor z ordinace a ptal se kdo ji přivezl a jestli jsem s ní v nějakém vztahu,(na což jsem řekl že ano,i když jsme nebyli),tak mi normálně řekl že jsem prase...Já nevěděl co mu na to říct,nicméně jsme pak hovořili a ta známá měla nějaké výtoky a záněty,což mi lékař vysvětlil jako velmi zanedbanou a špatnou hygienu.Takže od té doby,když mi někdo řekne,že se "dole"holí jen z hyg.důvodů,tak si o tom myslím své.Nicméně,myslím že je to každého názor,jestli holená,nebo ne.Já sám upřednostňuju přírodní porost,ale zase to nesmí být vyloženě "BOBR" Vlastně,když nad tím tak přemýšlím - není to jedno,když máte svůj protějšek rádi??Jestli je holená/ný,nebo není,hlavně že se máme rádi - ne?O tom hlavně jsou přece vztahy.Pro všechny Váš Lucius...

Fikus (Bandy, 07. 01. 2011 23:33)

Chlupáče jsou u nás angrešt.To jsi myslel ? Nebo, ty šibale , to,co se stydím myslet ?

:-) Monce a všem (fikus, 02. 12. 2010 01:24)

pořádnýho chlupáče do ruky a tak,...:-)
Přeji hezké prožití atmosfery vánoc a sněhu,-ačkoli Monka, ...usušené kobylky na zimu máš a snad i sušené maso se u Tebe najde,..! Co je pro nás ve městech idylky sněhů, pro Tebe realita. Vydrž děvčico do jara. Pa fikus

Fíkovi (Monika, 01. 12. 2010 21:12)

:-D Ani nevíš, jak ti rozumím. A vůbec nejlepší je, když potkáš někoho, kdo má krásnou duši a ještě je ke všemu chlupatej........:-)))))

Jessii (fikus, 30. 11. 2010 22:01)

radši si můj výrok zapiš do sbírky,..ten Bandyho smrdí málem,.

(Bandy, 30. 11. 2010 04:37) (Jessie, 30. 11. 2010 13:53)

Moc hezké :-). Píšu si do své sbírky citátů :-).

pro Fikuse (Saty, 30. 11. 2010 10:25)

Chtěla jsem ti odpovědět, ale neudělala bych to líp jak Bandy. Jo jo, moudře ti odpověděl. S tvojí poslední větou souhlasím.

Není to sobecké ? (Bandy, 30. 11. 2010 04:37)

Přát si po někom, aby vypadal tak či onak. Nelíbí ? Neber. Na tebe taky nestojí fronta. A když se ti na ženské líbí zadek, nepředělávej ji podpaží. Mohl bys o ten zadek přijít.

:-) Saty (fikus, 30. 11. 2010 00:37)

viděl jsem vyholené ženy a bylo jich víc a čunata to byly.
Nic s hygienou tom nemělo společného.
Moderní? Současná? In ? Cool ?
Kdo je prase, je úplně jedno jestli se voní, holí,..a tak,...:-)

Jirkovi (Saty, 29. 11. 2010 15:32)

Ty seš Jirko taky originál, na tohle snad ani nenajdu odpověď. Ještě že jsem tu teď sama, kdyby mě někdo viděl, jak zírám do skla a směju se jak prdlá, nevim co by si asi řekl. :-D Jsem ráda že je tu někdo, s kým je legrace. Vydrž ještě pár let síííím.:-DDD

Saty (6Jirka9, 29. 11. 2010 13:28)

ani ne vybírám si vždycky hrozně nedobytný, jsou takové u kterých je dobývání rozloženo na několik let ale mám jednu pozitivní vlastnost - vytrvalost :-)

mimochodem víš že mi přijde docela vzrušující když holce trošku švidrá jedno oko, nebo malá jizvička kdyby byla, taková ta vhodná na líbání ach jo, mám prostě rád netuctové originály, seriově klonované barbíny míjím bez povšimnutí

 

Jirkovi (Saty, 29. 11. 2010 09:21)

Psát básně, umíš krásně, až hlava se mi točí, jen aby nešilhaly pak mi očí, aby nebylo toho málo, bojím se bojím, aby mi to nezůstalo. Na ty tvoje hodně erotický veršovánky se sdnadno balej hoky viď?.

Saty (6Jirka9, 29. 11. 2010 00:05)

Vlasy hladí kůži na oblouku ramen, nevzala sis růži žár teď sálá z kamen,tam kde moje rty líbali by dlouze, tam se jiným daří ukájet své touze, a tak jenom hledím nočním oknem ven a venku teď sněží tak ruku svojí vem, prsty svými pohlaď, ta místa nepřístupná a buď na ně milá jak má ruka by byla


 

Fikus (Saty, 28. 11. 2010 09:53)

 

Teda Fíku, ty máš problém. Když má někdo někoho rád a chce ho, tak mu přece vůbec nezáleží na tom, jestli je zarostlej, nebo vyholenej. Je to jen otázka vkusu a tak trochu i hygieny. Nakonec se můžou ti dva dohodnout co se komu líbí a vyjít si vstříc.

Jirkovi (Saty, 28. 11. 2010 09:46)

Kam?

vyznání (fikus, 28. 11. 2010 02:03)

Myslím, že k tematu to také patří. Jsem staromilec a dost mi vadí, že nemohu najít ženu s přirozeným ochlupením. A to v podpaží, v klíně nebo na lýtkách.
At to beru z pozice milovníka žen různorodé věkové kategorie,....stále si v poslední době připadám jako pedofil. A to prosím ty ženy jsou babičkami.
Sakra! kde je problém???

Mimiane a ratka (Bandy, 27. 11. 2010 22:09)

Zdá se, že jste se nejvíc přiblížily symbolice Royova
obrazu. Monáda je nejbíž. Ptačí hlava by mohla bý jednou z hlav Hydry. Zbylých 11 nebylo třeba a muž s tygří hlavou není součástí známých mýtů. Přemíra končetin jasně symbolizuje symbol. Monáda holky. Blahopřeji.

Saty (6Jirka9, 27. 11. 2010 21:34)

když já mám tu romantiku takovou posunutou :-)

 

Saty (ratka, 27. 11. 2010 19:58)

no, ted si to uz muzu dovolit :o) zvenci pasivne zevnitr aktivne

Ratce (Saty, 27. 11. 2010 19:42)

To je moc hezky popsaný, víc k tomu asi neřeknu, jen to klidné ulehnutí, no nevim, nevim, to mi připadá moc pasivní.

Jirkovi (Saty, 27. 11. 2010 19:41)

To je romantika jako stehno Jirko. Je to zvířecí chtíč a divoká krev, ani se nedivím, napsal to lev.:-DD

Jirko (ratka, 27. 11. 2010 18:30)

jak to ta holka ty svy lasce zezadu dela?? :o))))

krátká romantická (6Jirka9, 27. 11. 2010 18:19)

mám já holka spoustu nápadů, však nejraději mám tě lásko zezadu

erotika zeny (ratka, 27. 11. 2010 16:13)

Pocitim lehke simrani. Je opet tady - "mrneni". Cehokoliv se dotknu se rozezpiva. Kvety voni a zelene lupeny se zeleni. Kocka prede. Vzduch se chveje. Ohen hori a kamna hrejou. Vse zpiva se mnou. Dýcham. Citim. Nasloucham. Vonim. A s kazdym nadechem vnimam tisice jemnych mravenecku jak pochoduji celym mym telem az ke krku. Ziju. Ladím. Me telo je pripravene rozehrat celou orchestralni suitu. Ulehnu klidne a cekam.
Az vejde.... muz.

lhal jsem (fikus, 26. 11. 2010 00:36)

mám rád všechny pozemštany,...:-)

Jirkovi (Saty, 25. 11. 2010 12:39)

Ty seš číslo...stačíííííí...

Saty (6Jirka9, 24. 11. 2010 21:43)

jsem ochoten na základě tvého příspěvku odpřísáhnout, že se s tebou přátelit tedy nechci :-)

jsem tu správně (fikus, 22. 11. 2010 02:49)

chci říci, že mám rád lidi.
Proč?
Protože jsou se svými dokonalostmi a city lepšími bytostmi.
Mám rád jenom některé pozemštany, ale ty co mám rád bych dokázal na prstech svých končetin spočítat. A to je dost.
 

Jirkovi (Saty, 21. 11. 2010 08:52)

Řeší se tu láska a erotika milý Jirko, asi na sex pořád myslíš, že se ti tam nějak připletl.:-D Láska je něco víc než přátelství, někdy ale přátelství vydrží dýl než láska. Erotika, koření je mnoha chutí. A sex? Z čistého přátelství ti řeknu, sex a přátelství jsou dvě různé věci, aspoň nevím, že by přátelství někoho přivedlo do blázince. tak bacha na to:-)


 

zdar milovníci (fikus, 21. 11. 2010 00:48)

 

koukám na seriálek .,, Přešlapy,,.. láska je láska.
Líbí se mi, že konečně ti pražáci dokázali vymyslit slušnou věc, kromě Václava,.....Štěstí ....Příběh obyčejnýho šílenství,...a tak.
Co Vy na to ?
:-)

čus (6Jirka9, 20. 11. 2010 23:44)

lidi, jsem dobře na stránkách kde se řeší sex a erotika což uznávám nemusí být to samé :-) Já to chci:-)

Ty víš co chci .....

Janovi ...stále stejnému (ezi, 20. 11. 2010 18:38)

zvláštní podoby...tak vidíš tu ideální lásku Jane, takhle přesně vypadá, to mi povídej :-)

zvláštní podoby (fikus, 20. 11. 2010 16:07)

dojemné Ezi,..zatlačil jsem slzu.
Jsi si jistá, že víš o čem píšeš? :-)

zvláštní podoby (ezi, 20. 11. 2010 10:15)

láska má zvláštní podoby, myslím tím lásku takovou, mezi dvěma milujícími se lidmi, a také hodně rychle mění oné podoby, někdo hraje jen divadlo a pak rychle předá roli tomu druhému, smutné kolombíny mají ten úděl jimi být, takže se lehce nabyde dojmu, že když už jsou stejně takové nic jim neublíží...stejně se neusmějí

mimi (ratka, 19. 11. 2010 18:11)

mysela jsem to tak, ze pokud je mluvime o jedne polovine protikladu tak ten opak je jiz jako zarodek obsazen. Takze tak nejak v tom smyslu jak pises.
zalezi zda mluvime o jednote protikladu laska- nenavist, pritazlivost odpudivost, kladny - zaporny. monada je celek. harmonie obsahuje oba protiklady sjednoceny.
teda to si jen tak povidam co me u toho obrazku napada :o) ze mozna tohle umelce napadlo
ze to mozna nemusela byt touha neob vasen (kterou v tom ani moc nevnimam) ale spise sjednoceni

Ratce (mimiane, 19. 11. 2010 15:16)


Nemyslela jsi tou monádou, jejich nevědomí, v kterém se skrývá , třeba i nenávist v té jejich vášni a lásce?
S těmi dravci, máš možná pravdu, kdo ví, ale mě tak hrozný nepřipadaj....jo a Saty.. ten kohout se mi zdá, že má prsa , který ten kocour muchluje, takže je to možná i slípka...:-D

Saty (ratka, 19. 11. 2010 14:46)

takze jsem zamenila touhu za vášeň. Beru zpět. Vášnivě lze milovat i bez touhy a bažení po objektu vášně. Milovat srdcem. Bezpodminene. S křídly a se vším. bez strachu. svobodne.
Napadlo mě při tom, že jsem několikrát takhle vášnivě milovala. Aniž bych omezovala. A jindy jsem lpela a omezovala.
asi v tom vlastnictvi to je. jak si zacne clovek delak narok tak muze propadnout hnevu (nebo zoufalstvi) Kdyz vyhori tak neni nic. ani vasen, ani laska, nic. je mrtvo.

Saty (ratka, 19. 11. 2010 14:35)

to ano, nemela by tam ta nenavist byt. Protoze to pak neni laska srdce nybrz baženi po nečem. touha.
možná se mi zdálo, že touha v sobe skrýva hnev, když se objekt touhy vzdaluje.

pro Čaroděje (Saty, 19. 11. 2010 14:16)

Proč rozum nepochopí to, co mu poroučí srdce? Myslím že je to proto, že když je člověk zamilovanej, tak rozum jaksi taktně někam zaleze a nechá nás v tom plácat samotný. Ono to ani jinak nejde, protože kdyby rozhodoval rozum, nedokázali bysme se bezhlavě zamilovat a nikdy bysme nemohli udělat z lásky takový průsery a nebo kraviny nad kterejma pak ve střízlivým stavu jen žasnem. Ono to ale k lásce patří, to hezký, i to míň hezky, pocity, že objekt našeho zájmu je středobodem vesmíru, narostou nám křídla, všechno je báječný, dokonce i čočka když ji uvaří milovaná bytost, ale k lásce patří i ty slzy, bolest a nakoneci i ty průsery. Stav zamilovanýho člověka bych definovala jako že je v "jiným stavu", neplíst s graviditou.

Ratce (Saty, 19. 11. 2010 14:16)

Proč by měla být ve velké vášni nenávist? Vášeň je jako oheň, vzplane a dokud na něj přikládáme, hoří. Když přestanem přikládat, nebo není palivo, pomalu uhasne. Kde máš tu nenávist? Ta není ukrytá ve vášni, ale v povaze člověka, někdo nenávidí a vůbec neví co to vášeň je.

Saty (ratka, 19. 11. 2010 07:55)

Carodej me prived na myslenku ze je to Monada. ve velke vasni je jiz obsazena nenavist. a to jsou ta spodni zvirata. je jedno jaka :o)) proste syčí a hrozí cotoda.

Ratce (Saty, 19. 11. 2010 07:51)

Mnooo, proč to dal Roya dohromady? Asi jako symboly, určitě to nějakej význam má. Vypadají oba hrozivě, proto myslím že v závěrečný fázi by se mohlo stát, že kočka kohouta sežere. Já bych tam dala něco co k sobě víc pasuje, třeba dvě šelmy stejnýho druhu, zase bysme ale teď neměli nad čím přemejšlet a co rozebírat.:-D

Jessii (Saty, 18. 11. 2010 22:38)

Neodpustila bych si, kdybych ti vzala životní jistoty a tudíž bych nevyměnila obrázek, ani kdyby tam místo Royi bylo zamilovaný prase...taková jsem já.:-DDD fakt si mě dostala stejně jako Monka která dala do rubriky o zvířatech svoji verzi Karkulky.:-DD

Jéňovi (Saty, 18. 11. 2010 22:34)

Už jsi někdy viděl eroticky rozčilenýho kohouta? Já sice ne, ale takhle přesně si ho představuju a nebo taky může bejt naštvanej. Ono to vyjde nastejno, v obou případech za to můžou hormony. Kohout určitě nezpochybňuje mužskost, naopak ji potvrzuje,je bojovnej, majetnickej a je to sexuálně velmi činnej bigamista. Nepřidávej Royovi na konec to elko, nebo si ho budu plést s hotelem...byť královským.:-)

LÁSKA (čaroděj, 18. 11. 2010 22:06)


Odemne,prominte moje opovážlivá slova,můj názor na lásku je mnohemu podobný ale také odlišný,ona Láska je potvora ,dává nám krásnou naději že je,bere nám soudnost že bude.
Láska nám očí zaslepí a duši naplní,Láska nás dokonale zbavuje iluzí o něčem a dává nám iluzi něčeho nového,ale k lásce patří chápání a pochopení toho druhého,je dokonalá ale i jiná nežli dokonalá,dovede nám obrátit život naruby aby se vzápětí otočila a pomohla jít novým směrem.
Pro Lásku jdeme tam kam normálně nikdo nejde a ani nepůjde.
Láska je počátek něčeho co je jiné ale zároven je to krásné,okamžiky lásky se nedají nikdy nikým zachytit ani polapit,je to jenom okamžik okamžiků,potom přichází to na co mi všichni tady čekáme rozechvělé touhy a plné rty pokušení,rozpálená těla a rozum v koncích.
Milování z Lásky je nádherná a nikdy nepřekonaná věc,milování a milování je pochpení toho proč Láska přišla,ale Láska také dokáže být krutá,umí odejít a nechat srdce rozervaná a krvavá,pošlape naše srdce a touhu,otevře ránu a jde pryč,je to ale naše láska,ta Láska která nás tak uchvátila abychom sami poznali proč.
Spojte rozum s láskou a najdete sami sebe,ale ono to nejde,rozum s láskou se spojit nikdy nedá,protože rozum nikdy nepochopí proč Láska toto provádí a proč srdce tak Lásce podlehne,vy víte proč je tomu tak????????????????

kohout (ratka, 18. 11. 2010 21:36)

muze byt taky papusek ARA (podle zobaku) :o))

Saty (Jan, 18. 11. 2010 14:49)

Já ti nevim.Neřikám že to neexistuje,ale s timhle tvarem zobáku jsem se já osobně u kohouta zatim nesetkal.Roya řekl bych tímto obrázkem úmyslně mystifikuje.Jestli že je to skutečně kohout,pak to možná bude mít souvislost s tím rtem.Možná je to výraz zpochybňující mužskost.Možná ve svém uměleckém jménu vědomě opomenul L.Třeba skutečná podoba jeho jména zní ROYAL.Jako královská,královská krev...kde já sem to...?


 

kohout (ratka, 18. 11. 2010 21:36)

 

muze byt taky papusek ARA (podle zobaku) :o))

Saty (Jan, 18. 11. 2010 14:49)

Já ti nevim.Neřikám že to neexistuje,ale s timhle tvarem zobáku jsem se já osobně u kohouta zatim nesetkal.Roya řekl bych tímto obrázkem úmyslně mystifikuje.Jestli že je to skutečně kohout,pak to možná bude mít souvislost s tím rtem.Možná je to výraz zpochybňující mužskost.Možná ve svém uměleckém jménu vědomě opomenul L.Třeba skutečná podoba jeho jména zní ROYAL.Jako královská,královská krev...kde já sem to...?

Saty :-) (Jessie, 18. 11. 2010 14:39)

Opovaž se tady měnit nějaké obrázky :-). Vzala bys mi orientační body a životní jistoty :-).

Saty (ratka, 18. 11. 2010 13:10)

jo kohout a divoka kocka :o) sice nevim jak to jde dohromady aleproc ne. snad ten kohout tu kocku moc nepodobe.

Ratce (Saty, 18. 11. 2010 12:48)

Takže to bylo jen proto aby řeč nestála? Radko, ty seš fakt kouzelná, nevim proč, ale musím se teď tomu smát, já to totiž brala naprosto vážně.:-D Jinak ti ale musím říct, že to co jsi napsala (ratka, 17. 11. 2010 12:46)je moc hezká varianta lásky.
Ještě jsem chtěla dodat, že já dole na obrázku žádnýho lovce nevidím, jen šelmu a to druhý mi připadá jako bojovnej kohout. Neva, stejně je to hezký, to mi nikdo nevymluví.

Jirkovi (Saty, 18. 11. 2010 12:42)

Ten příslib a že budu koukat? Jsem zmatená, nevím co si mám pod tím představit. Koukala bych, kdybys uměl svahilsky, nebo věštit z koule. Přestože mám pro tebe slabost, myslím, že mě tentokrát dostala ta kachna.:-DDD

SAty (ratka, 18. 11. 2010 09:59)

myslim ze ten obrazek je tady dobre :o)
ja ani tak nechtela nic menit, spise pokecat

Saty (6Jirka9, 18. 11. 2010 08:25)

zajímavé, já se tady celou dobu tak snažím přes erotiku a pak tě dostanu na kachnu? :-)

Nebo že by na ten příslib všeho ostatního ?

:-) (fikus, 18. 11. 2010 02:50)

byl jsem tady, ...muzika super

Klaudii (Saty, 17. 11. 2010 23:22)

Jak to tak vypadá, asi ten nažhavenej páreček zůstane kde je. Jasně že je to o fantazii a Roya je fantasy malíř, tak si myslím, že sem sedne.:-)))

pro Mimi (Saty, 17. 11. 2010 23:18)

Díky Mimi. Já jsem to chtěla udělat tak, že kdyby někdo měl ještě hezčí obrázek a líbil se většině, tak bych ho klidně vyměnila. Zatím teda Roya vede, jen mám strach, aby ho ve finále netrumfnula Jéňova favoritka s loknama.:-DD

obrázek (2Klaudie, 17. 11. 2010 23:18)

Já bych ho neměnila. Protože pod slovem erotika i pod slovem umění si představí každý z nás asi něco jiného. A ten obrázek je prostě mnohoslibný, dává vleký prostor fantazii.

Jirkovi (Saty, 17. 11. 2010 23:14)

Mlč Jirko, tuším, bojím se, aby ta chemie ve mně nebouchla.:-DD

Saty (mimiane, 17. 11. 2010 22:17)

Já bych ten obrázek vůbec neměnila, protože se mi líbí moc. Ti dva, prostě do tý erotiky a lásky
patřej,hoděj se tam,jsou nádherní a s tou červenou barvou...perfekt.
A ti dva malí dravci , svíjející se v orgasmu dole? Jen umocňují dojem.
 

Jirko (ratka, 17. 11. 2010 21:33)

ty jsi teda sikulka. jake zeli? červené?

Saty (6Jirka9, 17. 11. 2010 19:36)

jj povedla se :-)

já dělám věcí saty to bys koukala

Saty (Jan, 17. 11. 2010 14:50)

Jen kdyby byla po fotbale...

Jéňovi (Saty, 17. 11. 2010 14:39)

Ty jo? Středem mýho zájmu je něco úúúplně odlišnýho...ehm. Jinak ahoj večer a užij si odpoledne.:-)

Saty (Jan, 17. 11. 2010 13:48)

Polechtala bys jí?

J=ňovi (Saty, 17. 11. 2010 13:40)

Jestli mě zaujaly ty lokny v podpaží? No jako fotomontáž ocela dobrý, jako skutečnost, strašný, z erotickýho pohledu, zlej sen. Na druhou stranu se ale říká, že chlupatý ženský s knírem jsou vášnivý. Tahle sice knír nemá, ale zase to nahnala těma loknama. Co mě napadlo...když je takhle chlupatá v podpaží, jak to asi bude vypadat dole. To asi nebude žádná veveřička, že by medvěd?:-DDD

Dík za vysvětlení, že je to kluk. Než jsem stačila odepsat, už jsi to napsal, takže mi odpadly ty straosti se spodní částí.:-))

Saty (Jan, 17. 11. 2010 13:19)

Nezaujalo?Ani trochu ne?

erotika (ratka, 17. 11. 2010 12:46)

sjizdeni na spolecnem surfu obri vlnu :o) spolecna zavrat, rozjezd i dojezd :o) pak se muzou cesty rozejit. ale ta vlna byla fakt obri a byla jejich.

Saty (ratka, 17. 11. 2010 12:42)

me se libi, ze kazdy ma svuj vkus a zaliby. viz Januv odkaz :o) na druhe strane, veskere obrazy na kterych to jen hyri erotikou maji zensky ochlupene. kdyz me chtel kdys chlapek v mladi okouzlit svym sarmem takmi rikal: ukaz svoji vevericku! NO vevericka prece neni olysana :o)))

Ratce (Saty, 17. 11. 2010 12:37)

Jooo, ten tvůj popis je moc hezkej, jen najít něco, co by všechno tohle vyjadřovalo. Víš, přemejšlela jsem, kdyby malíř nenamaloval dole ty šelmy, jestli bys to vzala tak, jak jsi to vzala. Já si jich v prvním momentě vůbec nevšimla, já viděla jen ty dva a to mě dostalo.

Jéňovi (Saty, 17. 11. 2010 12:36)

Hmmm, jako vtip je to blbý, ale nic proti tomu nemám, jestli to není vtip, ale tvůj vkus, tak proti tomu taky nic nemám, holt každej jsme nějak ulítlej. Jediný co by mě v tom případě vadilo je, že nemám u tebe šanci.:-DD Seš romantik jak stehno.:-)))))))))))))


 

erotično (Jan, 17. 11. 2010 12:12)

 

Co tohle...http://www.profilek.cz/obrazky-na-profil/vlasy.jpg...?

bravicko (ratka, 17. 11. 2010 11:19)

no souhlas ze je v tom mozna prilis nacancane jemnosti. mluvile ale o erotice a lasce a nikoliv erotice a zabijeni. nejsem netovy freak a tak mozna najdu snad nahodne nejaky obrazke, kde se dva lide pritahuji a zaroven jeden druheho nepoziraji.
dve selmy ktere rvou kazda na svoji stranu a u toho se nucene pari neni muj styl. proste se musi sparit aby naplnili svuj sexualni pud. Kudlanka po aktu samckovi ukousne hlavu. uhybat, klickovat, hledat finty casem unavuje a pani jako ja nakonec zae skonci u neznych dotyku a souzneni na stejne vlne. dva jedinci jdou vedle sebe a hraji ve stejne tonine. preskakuji mezi nimi jiskry. hrajou si. smeji se.

Klaudii (Saty, 17. 11. 2010 10:25)

Mě teda láska procházi jinudy, ale pravda v tom je. Hladovej člověk má jiný starosti, než se milovat. V tom "nekrmit a nedráždit", vidím snahu odvést mužovy myšlenky od erotických představ k představám plného talíře. Když pak dostane plnej talíř přežere se a je vyřízenej. Tenhle recept je dobrej pro ledovky. Aby byl muž příjemně naladěnej, jídlo doporučuju, ne moc, zato aby to byla ňamka. Takže - krmit a dráždit!!:-DD

Jirkovi (Saty, 17. 11. 2010 10:10)

Wauuu, Jirko ty seš ideální mužskej, ty i vaříš? A dokonce kachýnku. Když je dobře udělaná, erotika jde stranou a nastupují žrací orgie.:-DDD
Ať se ti povede. U nás bude kuře s nádivkou. Na kachnu to nemá, ale taky dobrý.

Jessii (Saty, 17. 11. 2010 10:02)

Taky mi moc neříkají podobný obrázky jako navrhla Radka, je jich všude plno, hlavičky, holka a kluk a jsou si všechny strašně podobný. Většinou je z nich cítit láska a nesmělost, erotika ani náhodou. Jsem zvědavá, jestli něco najdeš.

Ratce (Saty, 17. 11. 2010 09:58)

Něžnej obrázek, jen je jakoby vystřiženej z Bravíčka pro třináctky. Tohle bych nazvala - první nesmělá pusa. Možná to tak vidíš, mě tam chybí jiskření. Třeba najdeš ještě něco jiného, uvidíme, probereme.:-)))

láska prochází žaludkem (2Klaudie, 17. 11. 2010 00:28)

to říkala babi taky... ale já znám i jinou... k chlapovi se chovat jako k exponátu v zoo... nekrmit, nedráždit... hi hi hi
Ale za sebe si myslím, že takový dobře do polosyta najedený muž je příjemný společník, ale dosyta najedený chlap by si šel nejraději schrupnout :-)))
Berte moje slova jako lehkou ironii :-)))))

ale (6Jirka9, 16. 11. 2010 23:38)

kašlete na obrázky, neboť láska prochází žaludkem tak zítra dělám kachýnku se zelíčkem a knedlíčkem a Krušovickým pivíčkem, pěkně jemnou rozplívající se jak dívčí sen nad ránem :-)

obrázek (Jessie, 16. 11. 2010 21:11)

Zajímavý nápad, zkusit najít obrázek, který by člověka oslovil. Přiznám se, že mě většinou takové obrázky nudí, připadají mi, že jsou dělané na efekt a nevěřím jim. Nějak tam ten cit je moc ostentativní či co... Ale třeba bych něco našla, zkusím to :-).

obrazek lasky a erotiky (ratka, 16. 11. 2010 20:13)

je to slovo do pranice najit obrazek, ktery by teda vyjadroval lasku a erotiku teda ehm dle meho gusta. nikoliv selmy vrhajici se na sebe, nybrz nezni motyli co se k sobe priblizuji v hluboke inimie, propojeni drive nez se dotknou. laska a erotika řve a tryska jak sopecny gejzir a zaroven se promenuje subtilni nic ktere se rozplyva v univerzu. lasko, miluji te, jsme jedno nejen v sobe nybrz s celym svetem. http://obrazky.4ever.sk/data/obrazky/laska/pariky/[obrazky.4ever.sk]%20bozk,%20pritazlivost,%20laska%206643716.jpg

prinam e nejsem dobry hledac, mona bych nasla jese neco jemnejsiho a hebsiho. ale ono oho moc neni :o))

Saty (2Klaudie, 15. 11. 2010 22:54)

Obrázek to je hezký, podl emne se tam hodí. Ano, jsou tam dva, co se moc chtějí, ale dole je šelma a lovec... prostě dvě šelmy, no :-DDDDDDD každá má svůj způsob lovu, života... a u lidí to je také tak...

Klaudii (Saty, 15. 11. 2010 08:25)

Ženská je šelma a muž lovec? No někdy to je obráceně. Já to vidím jako krásnej obrázek od Royi, jako dva lidi, kteří se moc chtějí. V tomhle případě je láska trochu v pozadí. Záleží na každém, co v něm vidí. Je zajímavý to sledovat, protože i ta vize o dotyčným něco vypovídá.

Jirkovi (Saty, 15. 11. 2010 08:20)

Že bys potřeboval umýt okna? Čert aby se v těch mužskejch vyznal.:-DD

obrázek (2Klaudie, 14. 11. 2010 21:45)

Já nevím, ale jak koukám, jak koukám, tak vidím šelmu a lovce.... tak jako v lásce.... tam je taky dobyvatel a oběť... nebo také kočka a lovec??? V lásce přeci jeden vždycky musí začít... a časopisy pro dívky jsou plné rad, jak ulovit idol svého srdce a v těch pro chlapce (na věku nezáleží) zase jak zapůsobit na tu nejkrásnější dámu. A jiskrné pohledy přejdou ve žhavé polibky už na první schůzce...

Saty (čaroděj, 14. 11. 2010 21:33)


Ahoj dívenko milá,
co se ted děje na lásce je podivné,láska a milování či sexuální povídání se nyní nazývá řízení auta a jeho řidiči,co jsem pamatující tak při řízení se to moc špatně dělá.
Jenom spolujezdkyně to dokáže parádně alespon nemluví do jízdy,stejně se potom topíme v slzách beznaděje protože jsme to projeli.
Mám rád milování a sex,auto je pro mojí osobu trest,jiní jsou opačného názoru ale to neva,ten kdo se umí za jízdy milovat tak je machr,já mu tleskám,škoda že to nikdy neuvidím.
No nic prominte ale láska a milování je pro mne krása a pohoda s klidem,takže se rozcházím s jízdou a souloží,kromě situace kdy já budu souložit a někdo jinej bude řídit.

Saty (6Jirka9, 14. 11. 2010 10:44)

přísáhám, že pokud mi podáš prst to další co budu požadovat nebude ruka :-)

Jirkovi (Saty, 14. 11. 2010 10:05)

Zadrž!! nemáš ponětí jaký jsou netový tamtamy, roznese se to a budou se sem trousit samý ovadlý, nebo na pokraji uschnutí mužský a budou chtít zachraňovat. Mužský jsou potvory, podáš mu prst a chce celou ruku, nabídneš mu ruku, zdrhne. Jsem ráda, že tady jsou chlapi takoví, jaký jsou.:-)

Jéňovi (Saty, 14. 11. 2010 10:03)

Aha, toť dilema, možná měl malíř záměr takhle to namalovat a ponechat rozhodnutí na fantazii druhejch. Já bych řekla že je to ret, ale aby bylo naprostý jasno, mělo by se napsat Royovi. Jinak mě to netrápí, myslím že usínat budu v pohodě.

Saty (Jan, 13. 11. 2010 22:53)

...To "Nevim jestli je to spodní ret nebo jazyk" patřilo k obrázku.

SAty (ratka, 13. 11. 2010 22:23)

Gamba je teda myslim asi ret. Jako ovislou gambu si nedokazu predstavit teda nejakou jinou vec nez ret :o))) a to ani ve vysokem veku.

Saty (6Jirka9, 13. 11. 2010 22:06)

Chtěl bych mít tvou jistotu, nějak dlouho už jsem si to neověřil tím nemyslím sex ale erotiku se vším co si pod tím představuju takže fakt mám pocit že to ve mě pomalu umírá, zachráníš mi život? :-)

Jirkovi (Saty, 13. 11. 2010 22:02)

Ty a uschlej? Nevěřím ti ani slovo, ty jsi tak nadupanej erotikou, že bys rozžhavil i tekutej dusík, natož ženskou.:-)

Jeňovi (Saty, 13. 11. 2010 22:01)

To "Sáťo" se mi moc líbí, je to takový mazlivý a já hned jihnu. Kvůli tomu jsem ochotná zapomenout na fakáče a odpřisáhnout i to, co jsem nečetla. Gamba...jeden název pro dvě věci a ty dokonce v tom hledáš i třetí možnost, jazyk. Nemá v tom pak ten tvůj kamo zmatek? Ty evidentně a já jsem taky jasná.
Ještě mám výzvu pro tebe a Radku. Jestli máte někdo lepší typ na obrázek, decentně erotickej, sem s ním, ale upozorňuju, Homera Simpsona a Marge předem odmítám.:-D

Saty (Jan, 13. 11. 2010 20:58)

Vím co jsem psal Sáťo,jen sem tam nikde nenašel zmínku o tom že to neexistuje.Že chlap nikdy netasí.A ani teď když si to opětovně čtu to tam ne a ne najít.Gambama nazývá jeden človíček tady ode mě pysky nebo rty.No a mě se to líbí.Nevim jesli to je spodní ret,nebo jazyk.Co myslíš že to je?

ratka (6Jirka9, 13. 11. 2010 18:55)

občas se bojím že jsem za brodem tak daleko že už jsem celý uschlý :-)

JIrko (ratka, 13. 11. 2010 17:45)

nestahuj kalhoty brod je jeste daleko :o)

ratka (6Jirka9, 13. 11. 2010 16:01)

tak otázkou je co s tím tělem dokáže, mé skušenosti mi říkají býti v očekávání nějakých erotických zázraků u takovýchto typů spíše pesimistický ale třeba jsem jen neměl v mládí štěstí :-)

pro Jéňu, Ratku a Jirku (Saty, 13. 11. 2010 14:12)

Teda já se picnu co vás napadá při pohledu na ten obrázek.
Jéňo,Gamba? Myslíš viola gamba soprán? Hmm, řekla bych že má spíš venku klarinet. S tím fakáčem...(Jan, 12. 11. 2010 21:46)
Už si někdy někoho viděl mávat prostředníkem když jede na kole z kopce?No já jsem neviděl fakáče ani v autě."
Radko, já myslím že ještě nerodila, ale po týhle situaci nejspíš bude.:DDD
Jirko dík za komentář (6Jirka9, 13. 11. 2010 00:08)Patří sem, i když to po přečtení posledních příspěvků vůbec tak nevypadá.

chacha (ratka, 13. 11. 2010 13:55)

koukam ze me jako zenskou zaujala ta sexy prsata krasavica :o)))
teda na me pusobi ten chlap (nebo cert) velice uneroticky. a co ta zenska, pusobi na vas kluci eroticky?

obrazek (ratka, 13. 11. 2010 13:11)

taky jsem uz nad tim obrazkem badala. jestlipak ta zenska uz rodila?

Saty (Jan, 13. 11. 2010 13:00)

Ještě bych se chtěl zeptat na ten úvodní obrázek.Vrtá mi to hlavou už pěkně dlouho.Ženská je jasná.Čim si ale nejsem jistej,jestli má ten frajer venku jazyk,nebo je to spodní gamba...

Saty (Jan, 13. 11. 2010 12:09)

Psal jsem že to neexistuje?

cholerik v aute (ratka, 13. 11. 2010 10:13)

vytvari velice neprijemne prostredi. vzrusuje se nad vecmi ktere vubec nedokaze ovlivnit. nemuze vybehnout ven a ridit za toho druheho. je mnohem lepsi kdyz se fakt uvolni a prijme stav jaky je.
TAky semi stalo jako Klaudii ze jsme vecer zustala stat na krizovatce s autem protoze dosel benzin a ukazatel benzinu nefungoval. Auta me objizdeli a ridici pokukovali co se deje, jeden pak zastavi a zeptal se me proc tam stojim. TAk jsem po pravde odpovedela ze mi dosel benzin a nemuzu odjet. TAk vyskocil s kamosem a odtlacili me do bezpecnych koncin. Mezitim prijel kamarad s benzinem :o) proste neni treba vztekat. kdo vitr seje sklizi bouri. i kdyz pochybim ja nebo ten druhy, lze to vyresit v klidu.

fiku (ratka, 13. 11. 2010 09:59)

no za sebe muzu rict, ze jsem se zamyslela a pochopila jen castecne.

fikus (6Jirka9, 13. 11. 2010 09:37)

myslím že tvůj odchod, resp. psaní ve stavu alkoholického opojení tady zas tak chybět nebude, nebo že bys nám napsal jak chladnokrevné to bylo?

Docela hnus co tu poněkolikáté předvádíš takže za mě - NEPOSTUPUJEŠ

Saty promin (fikus, 13. 11. 2010 03:06)

kdyxž tady čtu takové čůrá....
Přijdu až tu bude něco co se nedá zapomenout.
ty dva kokoti Jan a Ratka,........to je ukázka nemyslících bytostí.
Nevážím si těch dvou čuráků, neumí nic.
Přijdu, doufám že ti dva kreteni- Jan a Ratka, pochopí a zamyslí se nad sebou.

Ratce (fikus, 13. 11. 2010 02:58)

jsi tak blbá, nebo ze sebe děláš krávu?
Asi jsi nejezdila, nevíš jak se věci kurva mají.
To mně musíte nasrat, abychom se bavili, nebo co vole?

vraťme se k tématu (6Jirka9, 13. 11. 2010 00:08)

Seš nahá a toužíš a kapkama sloužíš bohu jménem chtíč já pryč od tebe běžím vstříc jiným hrotům věží kdy v hábitu jak kněží tvému klínu požehnám pak přijmu pod obojí jak zvykem v této zemi ty předemnou pak klečíc dáš svojím rtům jen stěží co ze sebe ti dám

zajímavé (6Jirka9, 13. 11. 2010 00:04)

také někdy použiji prsty ale na něco úplně jiného :-)

Jéňovi (Saty, 12. 11. 2010 22:39)

Že tys to Jéňo neviděl, znamená, že to neexistuje? Sakra v kterým filmu to bylo...jooooo, Kurva hoši Guten Tag a zazářil s tím Polívka. Nezapomenutelnej výrok a na dost lidí se hodí.

 

Vandrákovi (Saty, 12. 11. 2010 22:36)

 

Zrzka? Podle jednoho brka nemůžeš určit jakou barvu má slepice...sakra sem si naběhla, ale jinej pták mě nenapadl. Víš Radku, dneska můžeš mít ráno hnědý vlasy, večer zrzavý, a nebo proužky, ale přírodní barvu nezměníš a ta se většinou uvádí. Jak jsem to tu pročítala, nikdo se nedohadoval, akorát ty ses naježil. Za tu dobu jsem tě trochu poznala a vím, že jak se dotknem téma muž a tobě se to nelíbí, vyletíš. Když se někdo otírá o baby, tak ti to nevadí, spíš naopak a mě to na potvoru taky nevadí, protože i když někdo cílí slova na mne, vím, že je vedle jak ta jedle. Když jsou slova cílený na všechny baby, uznám, že někde se můžou trefit. Děláš rychlý a zbrklý rozhodnutí stylem vina a trest...v překladu - dovolily jste si moc, odcházím. Kamarád, i když jen netovej, by tohle nikdy neměl udělat. Mrzí mě to, kvůli tobě i kvůli tvejm básním, ale respektuju tvoje rozhodnutí, ani nic jinýho dělat nemůžu.

Hemenexovi (Jan, 12. 11. 2010 21:46)

Už si někdy někoho viděl mávat prostředníkem když jede na kole z kopce?No já jsem neviděl fakáče ani v autě.Nemyslím že tento projev definuje mužství.Jako imbecilita blondýny.Slyšel jsem nadávat.I muže i ženy.Věřim.:-)

řidiči (2Klaudie, 12. 11. 2010 21:05)

tak prostředník jsem takénikomu neukázala, nebo´t mi toto gesto jde obtížně při plném soustředění, automaticky ne. V autě nadávám nahlas, ale jen když tmam jsem sama. Přiznávám ten klakson, ale to už musí být fakt velkýýýý. U toho vjezdu na náměstí je upravena přednost v jízdě, je tam zrcadlo, aby ten z náměstí pryč viděl toho, kdo tam vjíždí, ten co tam vjíždí pokud nevjede do protisměru, tak nemá šanci vidět nic co je za oblou zdí. Ono v tom zrcadle se musí pozorně dívat, jinak taky neví. takže já to dělám tak, že těsně před dojezdem kde se míjejí auta najedu doprotisměru tím si zajistím, že ten proti mě mě opravdu musí vidě opravdu i v zrcadle... mám přednost, on má čas zastavit... a já o něm vím... a pokud mě nepustí, tak troubím. Ale proto, že on je vůl, ale protože se tam dva nevejdeme a on musí na chodník!!! ten je jen na jedné straně silnice a je kousek necelý metr široký, takže troubím chodcům, aby si všimli... v době kdy se tam vyskytuji já tam chodí hodně děcek jedna z učňovské školy, ale hlavně malá děcka do Lidušky.
Jinak jsem mírumilovná... nikomu nenadávám, pokud sinezačne druhá strana, pak se bráním.
jednou jsem přijela ke kruhové křižovatce a už kousek před ní jsem věděla, že neprojedu, že je něco s autem. Tak jsem se snažila zajet tak, abych nepřekážela, stála jsem těsně před hranicí toho oblouku, ale u chodníku. Dala varovné a zkoušela nastartovat... a auto nic, vůbec nic. Dodávka za mnou vedle mne projela a přijel asi 50 letý frajer v malém autě (byl o hodně menší mám "kombíka") zajel za mne, zašpuntoval další auta, vystoupil a šel mě nadávat do slepic. nechala jsem ho, pohledem do zrcátka jsem věděla, že druhé auto za mnou je policejní. Zaplatil pokutu za brždění provozu. A mě příslušník vrátil upadlý kablík tam kde měl být a já mohla odjet. Dala jsem mu čokoládu a ještě se na mne usmál.

o vzteklých řidičích (Hemenex, 12. 11. 2010 19:23)

Možná mi to Jan nebude věřit ale prostředník jsem ještě v autě na nikoho neukázal, vlastně ještě nikdy a na nikoho. Sice jsem si to už doma trénoval ale nenaučil jsem se to tak dokonale abych na to nemusel myslet :-)
Sice kleju (a to hodně) ale zásadně anonymně a tak nějak do "prostoru" (sakra, do prdele, krucinál apod.) Nikomu konkrétnímu už léta nenadávám. Opravdu protože se bojím. Ano, upřímně se bojím ale né jeho ale sám o sebe. Každá upřímná nadávka je vlastně taková kletba (jak jsem již jednou psal na jiné rubriky). A jaká! Zvláště u choleriků, kteří do toho dávají hodně emocí (a emoce je jedna s pěti základních ingrediencí magie) je pak docela silná. A když má (touto mou nadávkou postižený řidič) silné karmické zrcadlo, tak vám tu kledbu vrátí i 3x silnější a to už může mít docela vliv. A když takových kleteb zazní za týden 20 nebo i víc tak už je o na pováženou. A pak se někdo diví, jak je to možné, že se na něj všechno sype, je unavený, nic se mu nedaří a všechno se proti němu snad spiklo.
Mnoho štěstí a na řidiče co vás seró se usmívejte, vyplatí se Vám to :-)

jezisi (ratka, 12. 11. 2010 18:46)

na zelenou jsem se rozjela :o)) jsem nejak mimo furt. ale nadavat do debilu bych nikomu nesla ani zanic. Kdyz sama usnu na semaforu.

fiku (ratka, 12. 11. 2010 18:41)

to je nejake divne. Jak jsi zastavil nekolikrat pred debilem na krizovatce a sel mu dat pesti? co proboha ten debil delal? blbe stal?

me se stal treba naposledy dost velky trapas. stojim na cervene a cekam na zelenou. a jak tak cekam tak jsem na chvili vyhodila mozek (co se mi stava) a mezitim skocila zelena a ja ji vubec nepostrehla s tim vyhozenym mozkem. A ten mlady muz za mnou trpelive stal a cekal. A kdyz jsem si uvedomila kde jsem tak opet naskocila cervena. TAkjsem na nej zamavala, on pokrcil rameny a pozvedl oboci. A ja podekovala pohledem a rozjela se na pristi cervenou. TAky mohl vybehnout a kopat mi do dveri. Projeli jsme jeste nekolik krizovatek za sebou. A pak jsme si zamavali a usmivali se na sebe. Buhvi co si myslel :o) erotika?

prostředník (fikus, 12. 11. 2010 15:45)

Když jsem jezdil po montážích po republice, viděl jsem ledasco a máloco mně asi může překvapit od tuzemských šofců. Jen několikrát jsem se rozpálil doruda a zastavil jsem před debilem na křižovatce a vylezl z auta a šel mu dát pěstí. Věřte mi, že si to zasloužil. A jednou v zimě při kalamitě na dálnici D1 z prahy do Brna mne předjel na zasněžené dálnici slovák zprava a nečekaně. Do špíglů se dívám pořád, ale nenapadlo mne, že při konstantní rychlosti 60km a při vyrovnané jízdě aut ve dvou pruzích vedle sebe a bez předjíždění, přijde takovej kokot na tak kokotskej nápad, kdy málem mohla být řetězovka. Nebýt dobrých gum na ještě lepší dodávce Wolkswagen Transporter,..nevím jak by to dopadlo. Tenkrát jsem ho chtěl chytit a zabít ho, ale chlapi v autě mne přemluvili:-). Jinak jsem býval klidný šofér a zvyklý na dlouhé štrůdly a zvýšený adrenalin okolo. Dnes už nejezdím a jsem docela rád. Chodím většinou pěšky anebo MHD. někdy jezdím lanovkou!

jane (ratka, 12. 11. 2010 13:13)

prostredniky jsem si nevsimla. ani nahoru, ani dolu :o)

Radce (Jan, 12. 11. 2010 13:04)

A co prostředníky?

nas pan ucitel fyziky (ratka, 12. 11. 2010 12:55)

na zakladni skole byla zase hrozne tlusty, smrdel a obchytkaval nektere zakyne (ty hezke). Vyvolal ji pred lavici, namackal se na ni, sahal ji na ruzna mista a u toho funel. Jako zakyne jsem velke tluste muze nenavidela. byli mi odporni. hubenych mensich chlapu jsem se nebala. ale zase jsem jim skakala po hlave. i to je erotika. erotika zakyn zakladni skoly. ani tak a ani onak.

Saty (Jan, 12. 11. 2010 12:12)

A tak někdy lítaly hodně vysoko.Směrama všema.Říkali jsme mu Fakáč.Slušnej chlap.Na to peklo.

SATANCE (v.a.nd.r.a.k(radek), 12. 11. 2010 11:28)

Jezdím na kole(přes léto)
Ty, kteří mě předjedou,se nesnažím znovu předjet.
Fakáč jsem nepoužíval ani když jsem jistý čas jezdil autem.
Znám ženské, které nadávají za volantem hůř než dlaždiči.
Ještě k tobě, nemyslím,že jsi blbýna...tipoval bych tě na rezku..
S básničkama na těchto stránkách končím.Beztak se to tady vždy zvrhne v hádky a dokazování si té své pravdy.
Poroučím se.

pro Jéňu (Saty, 12. 11. 2010 09:11)

Váš učitel měl vztyčený oba prostředníky? Vzhledem k tomu, že je měl vztyčený směrem dolů, je to smířlivý gesto. Asi chtěl nevědomky vyjádřit, že by s váma rád po dobrém vyšel. Kdyby je měl směrem nahoru, tak by s váma vyběhl. Našemu panu učiteli se zase něco rýsovalo a vztyčovalo v kapse kalhot. Bylo to zajímavě, vypadal jako nařivo rostlej. Zjistili jsme, že tam nosil placku Rumu, pak to zjistil i ředitel. Byl s náma jen krátce, škoda, jmenoval se Škoda a byla s ním psina. Ještě dodatek - ten Zeman nemá chybu.

pro Fikuse (Saty, 12. 11. 2010 09:09)

Je dobře že tu jsme živí lidé, kdybysme byli mrtví, bylo by to na nic.:-DD Ty profily si tak moc neber, na nich nezáleží, záleží jedině tom co píšou. Na tvůj web se mrknu, ale až večer, teď to jaksi nejde.
Ještě malinko k tomu cos napsal (fikus, 12. 11. 2010 00:54) - Co se škádlívá, to se rádo má.:-)))

Stativ teda Saty (Jan, 12. 11. 2010 07:13)

Ještě jsem neviděl chlapa kterej by při jízdě nemával vztyčenym prostředníkem.Maj to z filmů.Taky mávám.Nejradši z kopce.Na průmce jsme měli učitele,který když procházel mezi lavicema a vykládal látku,měl na obou rukou vytyčené prostředníky.Poklepával s nima po učebnicích.Nevědomky.Docela jsme se u toho tenkrát bavili.Byl to náš velký vzor.Jezdím na kole.

O mužích (Jan, 12. 11. 2010 07:02)

Major Zeman nechlastá.Při cestě na záchod tak nezabloudí a místo do klávesnice,kadí do mísy.Duracel.(http://www.youtube.com/watch?v=yQ2ZPWA_tkM)

Klaudii (mimiane, 12. 11. 2010 03:16)


Taky jezdím hodně, problémy u nás, se podobají, jak vejce vejcím, těm u vás. Je to tu podobný, chybí tu kus dálnice, kolony, úzké kruháky, nehody. Já klakson přímo nesnáším, takže ho ani sama téměř nepoužívám, prostě mám z něj pocit, jako by mě někdo nadával. Snad bych ho použila jen opravdu, kdyby nebylo zbytí.
Na těch parkovištích vlastně nikdy nevíš, jestli ten, který se ti zdá, že neumí pořádně zaparkovat, nezajel tak špatně jen proto,že nemohl jinak, protože ti předním, mu nechali zrovna jen tenhle kousek, do kterýho se vešel. Já tohle neřeším, pokud není dost místa pro všechny, jedu jinam.
V autě taky nadávám, ale spíš je to jen takový kecání pro sebe. Jinak, jízda je pro mě relax, miluju ouzké silničky přírodou , vesnicemi a lesem.
Taky mám jednu hodně špatnou vzpomínku, na mužskýho za volantem. Musela jsem odbočit na objížďku na přemostění, kde jsem to vůbec neznala, byly tam tři pruhy, takže jsem se
zařadila do prostředního, jelikož jsem vůbec netušila, zda se dám nahoře doleva, či doprava. Nahoře jsem zjistila, že musím doleva, blikala jsem a nezbylo mě, než se tam vtlačit.Tohle nesneslo ego mužskýho za mnou, předjel mě zprava, najel napříč , zastavil, vylez z auta, začal mi kopat do auta, bušit na střechu, měl snahu se dostat ke mně. No, nic erotickýho jsem v tom tedy neviděla, tak jsem vytáhla z přihrádky pistoli, pomalu natáhla.........bušení naráz přestalo, pacičky nahoře,couvání do auta napříč a byl v čudu. Ani netušil, že je jen plynová a já bych nikdy nestáhla okénko, natož vystřelila.Ale to je fuk, magoři prostě existujou.
Jiná příhoda se stala v jedný ústecký ulici, musela jsem zastavit za autobusem na zastávce, jelikož jela protijedoucí auta, což zřejmě přehlíd mladík za mnou. Oba jsme vylezli a když jsem viděla jeho nešťastný pohled na jeho načinčané postarší autíčko, rozbitý reflektor a upadlej nárazník, vůbec mě nenapadlo brblat a svádět všechno na mužský, naopak, bylo mi ho líto, kluk se omluvil a byl milej..Ostatně můj lehce promáčklý nárazník, ani za víc nestál.
Poblíž místa nehody často parkuju a asi za týden, jsem měla pod stěračem karafiát s přáníčkem, omluvou a poděkováním, že jsem nevolala policii...Prostě některej chlap dokáže potěšit...;-)

Láska a Erotika (fikus, 12. 11. 2010 01:53)

jste tu živí lidé, cítím se tu dobře. Četl jsem tvoji malou povídku Saty, čtu Vás všechny tady a tak rád.
Je to tu živé.
Kašlu na Vaše profily a Vaše fotky,....něco jsem pochopil dnes v hospůdce, bavili jsme se o profilech a o tom, kdo proč a jak..?
Mějte si své profily,.....mějte si své světy....
Jen chci napsat, že kdykoli vystoupím proti těm, kteří se schovávají za svůj anonymní profil. Jsem takový bojovník. Opravdovost dává mému životu smysl. Opravdoví lidé.
Nemá smysl pouze snít, alespon trochu si plnit své sny,..to dává smysl.
Dík za slyšení.

sakra, tady je to dobrý! (fikus, 12. 11. 2010 00:54)

Saty to byl dost dobrej příspěvek, děkuji za něj.
Kdyby jsi měla čas, mrkni se na profil:
http://bandzone.cz/fmb2010
Dám tam ukázku svého nového nového kousku ve stylu pompezního dalaského rocku,...

auto (2Klaudie, 11. 11. 2010 23:43)

Přiznávám, cestuji dost a řídím spoustu let. Ale co se děje poslendích pár let na silnicích, to je docela síla. někdy si říkám, že se mě do toho auta ani nechce, protože vím, že když pojedu do vedlejšího města, takmusím vystát kolonu, která se sune jen velmi pomalu. Navíc vede přes centrum a objet nejde, takže musím mít vše promyšlené, abychnemusela stát vícekrát.
Pokud jedu jiným směrem, tak zase vím že na úzkých silničkách bude fůra kamionů, které tady objíždějí mýtnou bránu na mezinárodní silnici. uffff
také počítám s tím, že pár desítek metrů od domu je kruhová křižovatka s malým průměrem a není problém, když strčím "čukám" auta už na kruhový objezd, aby auto z vedlejšího vjezdu do křižovatky bylo až u mne... prostě to je malinkatý. Je to tady spoustu let a někteří do jedou od náměstí si doteď myslí, že josu postaru na halví a ani nepřibrzdí... vím že dle značek by nehoda nebyla moje vina... ale viník nehody by se mě trefil rovnou do mých dveří a tak si dávám pozor.
JInak v autě jako řidič nadávám, kdo umí odezírat tak možná ví svoje:-), ale spolujezdci nic neslyší... ted ano... někd yklakson... máme vjezdy z obou stran do náměstí, že se tam vejde opravdu jenjedno auto, jsou to staré zemské brány a pořád jsou lidi, kteří asi neznají zančky.... a pokud je to evidentní profík, tak si zatroubím.
Parkuju naférovku a kolikrát má někdo problém, ale když je někdo takový talent, že popředu neumí zajet normálně do parkovacího místa a musí stát pořes čáru, třeba i šikmo... tak naférovku nacouvu tak, abych vystoupila a on ať si vleze do auta druhou stranou. Jo a v takovém případě mám foto jak autíčka stála. ještě se mě nestalo, že b ymne někdo odřel, ale že se do mne jakási paní od pana řidiče pustila slovně to ano. Moje věta, ale kdyby pán víc točil volantem, tak nemá problém ji zavřela pusu. Takže kdo je horší řidiš, jeslti muž, nebo žena nevím... asi záleží na tom, jak dlouho aktivně řídí a kolik mu je let.... ti mladí s čerstvým řidičákem nemají odhad a ti starší zpravidla pánové raději počkají, než by riskovali. Ale vyjímky jsou možné.

Vandrakovi (Saty, 11. 11. 2010 21:33)

Víš co je tvoje jediný štěstí? Že seš chlap. Kdyby ses se svojí vztahovačností narodil jako ženská a blondýna k tomu, tak bys chodil po ulici asi kanálama a do auta bys nevlezl ani náhodou. Vidíš a mě ty chlapský narážky na blbost nevadí, naopak ty vtipy sbírám. K tomu co tu bylo napsáno bych řekla, máš pravdu, nic takového se neděje, muži jsou za volantem slušní, zdvořilí a dávají si vzájemně v provozu přednost. Vztyčenej prostředníček znamená, že tam dává jedničku, aby ho mohl ten druhej předjet. Hulvát za volantem se snad v naší repubice ani nevyskytuje. Hemenex to napsal asi po požití rumovejch pralinek, Jessie se zhulákala vaječným koňakem, Radka se přidala, protože je kamarádka a já oplácím chlapům tu blb-dýnu...HA!!! :_DDD

Vandraku (ratka, 11. 11. 2010 18:32)

no, v aute relaxuju. ale verim ze jsou i nadavajici zenske. i kdyz jsem zadnou nezazila. asi proto ze u vetsiny paru ridi chlap a zenska se jen veze :o)

Holky (v.a.nd.r.ak (radek), 11. 11. 2010 18:19)

Tomu co v posledních příspěvcích předvádíte považujete za lásku a erotiku?
Věčně nespokojené a ubrblané baby.
Nehle s šovinisty ale přijdete mi všechny jako nadějné náborářky do klubu feministek.
Vždycky za všecko prostě můžou chlapi..njn..
tady už nic o lásce psát nebudu..
děkuji a mějte se..

horkokrevní hoši na silnicích (fikus, 11. 11. 2010 15:24)

to bude tou teplotou a vlhkostí,...čím víc, tím méně. Tady jsme v mírném pásu-chladnějším o poznání a tak lidi jsou tu horkokrevnější. V zimě je jim zima a tak ohřejou krev a narovnaj hřebeny a vrkoče. V letě je to tak, že na teplo nejsou zvyklí, krev se jim vaří a vrkoče a hřebeny jsou napružené jak svina.
Navíc se máme dobře a nic moc nám nechybí a proto nevíme která bije v tom životě a co je důležitý.
Nevím, jestli to je pravda, ale prej to taky u nás souvisí s dělkou přirození,......a ještě jsem slyšel, že chlap čím větší má auto, tím menší hůlku. Tak nevím,...:-) V tropech a subtropech to neplatí, tam je maj všichni malý,...teda alespon asiati,...:-)

Hemenexovi - k jeho úvaze o erotičnu (fikus, 11. 11. 2010 15:14)

to je hezký, že fandíš tomu, kdo uspokojí babu, ale já bych spíš potřeboval, aby jsi fandil nějaké té babě, aby uspokojila mne! já se dřel celý život na tom, abych ty baby uspokojil a ted by to zase mohlo být opačně,...:-)

Saty (Jessie, 11. 11. 2010 14:26)

"horkokrevní divoši" chachacha, to si vysvětluješ skutečnost moc krásně :-). Já bych nediplomaticky řekla, že jsou to vzteklouni :-).

SAty (ratka, 11. 11. 2010 10:56)

ani ne, spise si rikam ze nasi muzi si potrebuji vybijet svoje frustrace a pocity nedoceneni. Nastesti ne vsichni chlapi maji potrebu si naptrepavat svuj hrebinek :o))
nekterym hezky trci nahoru sam od sebe

Ratce (Saty, 11. 11. 2010 10:38)

Mnooo, když jsem viděla křižovatku v Indonesii za plnýho provozu a ve špičce, bez semaforů a bez pravidel, prostě si každej jel kam chce a jak chce, přitom žádná bouračka a žádný ústní, ani ruční vyřizování, tak jsem žasla. Proudy aut a i když jeli v koloně, nikdy nikdo nevěděl, kam ten druhej zahne. Tohle se stát u nás, tak se z tý křižovatky stane boxerskej ring. Není to náhodou tím, že český chlapi jsou horkokrevní divoši?

 

 
 

 

 

Z DALŠÍCH WEBŮ

REKLAMA