Jdi na obsah Jdi na menu
 


Albert Einstein 2

Ratko (Mirek, 15. 10. 2011 12:24)

tím jsem chtěl říci,že lidské vnímání má svý hranice,obecně platí,čím dále z našeho rozměru něco pozorujeme,tím větší nesmysly zaznamenáváme,nemyslím si,že vidíme počátek vzniku vesmíru,světlo nás klame.Z těch největších dálek nevidíme nic,jednoduše proto,že sem žádný světlo nedolétne,ani nemůže páč na ty šílený vzdálenosti rychlost rozpínání vesmíru daleko přesahuje rychlost c.

Mirku

(ratka, 15. 10. 2011 8:48)

jakou prazdnotu? odkud to mas ze tam uvidime prazdnotu? Pokud vim tak ty nejlepsi teleskopy se divaji do počatků vzniku vesmírů protoze se divame jen a poouze na minulost, takze ty uplne nejlepsi teleskopy vidi vesmir spise zahuštěny.

Podíváme-li

(Mirek, 14. 10. 2011 21:45)

se tím nejlepším super teleskopem do vesmíru až na jeho "okraj" uvidíme prázdnotu,ne jinak tomu je i opačným směrem,jen naivní člověk si může myslet,že tomu tak skutečně je.

Kdyby neutrino

(Mirek, 14. 10. 2011 21:25)

prošlo vším,nebylo by ho možno detekovat a tak bychom o jeho existenci nic nevěděli,zřejmý důvod proč nelze identifikovat temnou hmotu(prostor),krom toho,že se projevuje gravitací.Ve své podstatě jsme složeni tak jako vše z něčeho daleko nepatrnějšího než jsou neutrina,něco jako jedničky a nuly na HDD v počítači,z tohoto základu se pak dá pak vytvořit cokoliv,jakýkoliv program.Za procházení zdí bych spíše viděl Tunelový jev známý z fyziky,na tomto principu funguje tunelová dioda.

průchod zdí - zrušení hmoty

(Eda, 13. 10. 2011 8:54)

jsem viděl v několika filmech. Jednalo se tam o rozkmitání atomů nějakým vysokoenergetickým zdrojem a zeď se stala průchozí.
Dalo by se to přirovnat k průchodu ledovou stěnou. Stačí ji ohřát nad 100 stupňů a promění se v páru, kterou se dá projít.
Kdybychom byli složeni z neutrin, tak také projdeme vším.
Proč neprochází zdí světlo ? Protože předá všechnu svou energii elektronům a tím zanikne. Stačí však použít silný laser a díru do zdi také uděláme.
 

Myslím

(Mirek, 12. 10. 2011 23:08)

,že žádná tlustá čára mezi živý a neživý neexistuje,to co nazýváme život podle našich představ, je zcela jistě všude tam,kde k tomu jsou vhodné podmínky o jiných formách "života" nemáme ani tušení,což neznamená,že neexistují.Říkáme tohle je hmota a tohle je energie,ve skutečnosti žádná hmota není,je to jen náš omezený pohled na svět z našeho rozměru,neboť vše je energie čili pohyb.Ví vůbec někdo co je to ta energie z níž je složen tento svět?

Edo

(ratka, 12. 10. 2011 17:50)

promin jestel blbe kecam. nemam v tom jasno :o)

Ratko

(Eda, 12. 10. 2011 17:17)

Ano, reaguji na mikroorganismy. Myslím, že podstata celého fungování Vesmíru je v nich uložena. Také je možné, že se prostřednictvím nich rozšířil život na jiné planety.
Nemusíš na to odpovídat. Vidím že máš v tom systému a mechanismech života jasno. Tak ti ho nechci narušit.

Edo

(ratka, 12. 10. 2011 9:04)

nerozumim otazce ani trochu. jakoze reagujes ted na ty mikroorganismy. ze s nekterymi telo spolupracuje a nektere potira. je to spise jemna vnitrni rovnovaha. svet pry spočívá na bakteriích. čast těchto bakterií se pak zapouzdrilo a sjendotio do slozitych celků alepořad je uloženo v moři bakterií, které udržují rovnováhu. Proč systém (jakože člověk) reaguje nekdy přatelsky a někdy nepřátelsky je řízeno instinktem. System ma v sobe mechanismy (automatismy) které mu to předloží jako na talíři.
čím je vědomí víc rozšířené tím víc pojíma svět jako jednotu a nereaguje nepřátelsky. (svět bere jako svuj)

Ratko

(Eda, 12. 10. 2011 7:54)

Takže člověk jako systém reaguje přátelsky jen na "hodné" lidi ?
Spíše si myslím, že civilizace jako systém vůbec nefunguje.
Abychom to ale zase nepřesystemizovali !

Edo

(ratka, 11. 10. 2011 19:36)

to neni spravny zaver. jsou v nas miliardy "hodnych" bakterii na ktere imunitni system reaguje pratelsky. stejne tak rozlisujeme "rozsirene ja a moje" a ti druzi. treba moji pratele, moje rodina, moje mesto, muj stat

imunitní systém

(Eda, 11. 10. 2011 19:24)

člověka reaguje na všechna cizí tělesa a jednoznačně je ničí. Takhle reagoval zřejmě i člověk dříve v minulosti na cizí lidi. Pokud se cítil ohrožen , tak je zabil.
Takže příčinou válek je imunitní systém v nás.
Kdo nebo co nás naučilo se chovat k ostatním lidem přátelsky ?

matrix výchovy

(ratka, 11. 10. 2011 16:09)

Edo, dite vychovane vlky zije jako vlk a cítí se být vlkem. kočka vychovaná psy štěká. naše spoje v mozku jsou nehotové (stejně to mají i zvířata) a čekají na vzorce. stejně jako imunitní sytém čeká na informace (vzorce nepřátel) aby se teprve vyvinul. a z toho je jasné, že naše těla jsou samostané systémy, které čekají na přísuny informací (zde se ty onformace objevují) z okolí aby vytvořili optimální strategii pro přežití "svého" těla.

Mozek vlřího dítěte vyhodnotí informace z okolí jako vlk. všímá si toho co vlci a jeho vývoj mozku se uzavře s povědomím že je vlk. stejně tak se uzavře jeho imunitní systém či způsopbi vidění a slyšení. vše jsou samostatné okruhy vyhodnocování informací z okolí.
uvědomování ve smyslu vědomí existuje v rámci těchto okruhů. Externí okruhy svojí kvalitou a funkcí pak určují rozsah uvědomení.

experiment - Mirkovi

(Eda, 11. 10. 2011 15:41)

Jinak by se vyvíjel člověk bez přísunu informací.
Takový nechtěný experiment už ale proběhl - Mauglí , člověk vychovaný vlky.
Nebo jiné děti vychované zvířaty.
I jako dospělý se nechoval jako civilizovaný člověk. To, co je v knize, jistě není
všechno pravda, ale zároveň mi to napovídá, že nežijeme v Matrixu.
Ten Mauglí by nás totiž nemohl vidět.

Mirkovi

(Eda, 11. 10. 2011 15:33)

Dejme tomu, že člověk si v bdělém stavu uspořádá informace, které
má v hlavě podle nějakého řádu. Přesto bych raději spoléhal na ty vytvořené obrazy, které vzniknou stejné u více lidí.
Proto Einstein jako jedinec nemohl mít pravdu. To, že naočkoval tou svou teorií dnešní vědce mi říká jenom to, že ti vědci si předem vytvořili pro přijetí té teorie vhodné vzorce a matrice.
To už ale zavání trochu představou, že žijeme v Matrixu.
Možná, že NĚKDO má takovou moc, že vytvoří mnoha lidem jejich společné představy a ti podle nich žijí.

VAsku

(ratka, 11. 10. 2011 13:40)

emoce se zhmotnuje opet jen do emoce. sve k svemu. takze zeleny muzik muze byt zhmotneni tveho vyzarovani ve snu. ve skutecnosti asi neco takoveho zeleneho nepotkas. Ale pokud se rad bojis a jsi uzkostny, tak te bude desit kazdy kout a kdyz potkas nekoho, tak casto takoveho kdo je pritahovan tvym strachem.
atak zlych sil neznam. pokud byly tak si samy daly do nosu :o/ neco jako bumerang. sve k svemu (chytá se strachu)

Pro Edu

(Mirek, 11. 10. 2011 13:18)

Samozřejmě nepopírám materiální podstatu informace i když kdo ví,tím se zabývá fyzika,která je,dá se říci v plenkách a už i tak z toho vzniká pěkný guláš a proto bychom se nikdy nikam nedostali,pokud si chceme vytvořit jakous takous představu tohoto světa.

Edovi

(Mirek, 11. 10. 2011 12:31)

Názor se jistě měnit může,těžko však můžeme popřít nebo nerozumět,že VŠE JSOU INFORMACE,které se jak říkáš ve snech různě míchají a v bdělém stavu si je člověk snaží uspořádat,někdo více,jiný méně úspěšně.Stojí za povšimnutí,že i mimo naši hlavu mají informace tendenci se nějakým způsobem logicky uspořádávat,jinak by tu místo člověka byl patrně nějaký prvok,ale asi ani ten ne.

Zamyšlení

(Vašek, 11. 10. 2011 11:17)

ted zrovna
(ratka, 10. 10. 2011 21:11)
To o zhmotňování emocí je zajímavá teorie. Zhmotnit lumpa dokážeme, ale proč nezhmotníme třeba toho zeleného mužíka s tykadly, když už taková léta emoce pracují? To, že emocemi dobra zhmotníme nějaké dobré bytosti, které nás budou milovat, také není pravidlem. Spíše budeme vystavení ataku těch zlých sil. Každé dobro přece musí být příslušně odměněno.... :)))

rku

 

(ratka, 23. 11. 2011 6:50)

 

takovi lide snad ani nejsou co by blabolili ze vedi vse ...teda vedi vse co je v jejich moznostech vedeni. pak by to treba mohlo platit. vim vse co vim a to je to co vim :o)) a netusim jake vse vedi jini jinde a treba v jinem vesmiru ci zemi. Kolik lidi, zvirat tolik vseho. tolik vesmirů. tolik roztristenych pohledu.

 

Vaškovi

(Mirek, 22. 11. 2011 23:25)

Myslím,že by toho bylo mnohem více v čem bychom se shodli,žádný člověk nemůže mít vědomosti Univerza,pokud člověk zablábolí,že ví vše,jest to jen jeho,nepatrné, jeho vše,nic víc,nelze z toho vyvozovat,že se cítí být Bohem,stejně jako "Vím,že nic nevím" nelze chápat doslova,páč pokud nic nevím,nemohu vědět,že to vím.:-D

Mirku,

(Vašek, 22. 11. 2011 21:16)

po prvé s Tebou souhlasím. :-DDDD

Vašku,

(Mirek, 22. 11. 2011 16:12)

jasně, souhlas,ale tu reinkarnaci bych fakt neřešil,ví Bůh jak to vlastně všechno je,osobně věřím,že se z tohoto světa nic neztratí.

Mirku,

(Vašek, 22. 11. 2011 14:38)

už to tu nebudeme zas***. Já to chtěl jen Satynce rozpohybovat a on se nikdo nechytil.
Já už na práci kašlu. V 70 už mám snad nárok :-DDDDD

Vašku

(Mirek, 22. 11. 2011 14:24)

já makám,od rána,jen tu teď je mrtvo,čekám až napadne sníh,pak to bude fofr.

Vašku

(Mirek, 22. 11. 2011 13:57)

no konečně,tak do smrti dobrý ne?:-DDDDDDDDDDDDDDDDD

Mirku,

(Vašek, 22. 11. 2011 13:35)

ty přes oběd nemakáš nebo co? Člověk aby čekal na další šprým o hodinu dýl. Přece se mně podařilo změnit téma: léčení!!!! Hurá!!!!
Tak navrhuj, přiznávám vše...... a plně se Ti podřizuji
:-DDDDDDDDDDDDDDDDD

Vašku

(Mirek, 22. 11. 2011 13:02)

Když tě chlast a drogy začínaj nudit,tak s tím prostě sekni,řekni si dost a máš to,nikdo tě potom nebude podezřívat,že chlastáš a fetuješ,někdo se o tebe postarat musí,máš štěstí,že jsi narazil právě na mě,jedině já tě z toho dokážu vyléčit,ale vyžaduji po tobě bezpodmínečnou poslušnost a jsem rád,že s tím souhlasíš,první krok,který musíš učinit,je,že se ke všemu přiznáš,to jsi právě učinil,když tvrdíš cituji...chlast a fet mě začíná nudit.Jen podotýkám tvoje známá pravidla,pro nudného jsou všichni nudní,pro blbce jsou všichni blbci atd.adt.je to stále dokola,všímáš?Nebo jsi tak natvrdlej?

Vašku

(Mirek, 22. 11. 2011 12:43)

vidíš a já si na chvíli myslel,že jsi pochopil,když si se tak smál,což ty tvoje výplody nebyla sranda?Z některých jsem se válel smíchy pod stolem,ty to bereš všechno jako svatou pravdu?Ty mi zase radíš co bych měl?Mě osobně,když něco nudí,jednoduše nečtu,nereaguji,ale je vidět,že tě ten chlast a drogy baví,jinak bys to ani nečet,dej se dohromady a hlavně nefetuj,zbytečně se tu ztrapňuješ.

Mirku,

(Vašek, 22. 11. 2011 11:46)

měl bys začít zase z jiné strany. Chlast a fet začíná nudit...
:-((((((((((

Vašku

(Mirek, 22. 11. 2011 11:41)

Bavíš se dobře? No SLÁÁÁÁÁÁÁÁVA,a vo tom to je.:-D

Vašku

(Mirek, 22. 11. 2011 11:34)

ty jsi opravdu zkoušel ten krajíc?Ty ses tedy zase zřídil,zapoměls co jsem ti říkal ?Neumíš poslouchat nebo co?Fakt mě už neštvi a koukej dělat co ti říkám,nebudu si tu zbytečně třepit hubu.Albert je už dávno po smrti,komu se to omlouváš?Iluzi?Ty Vašku a omlouváš se iluzi,přestaň PROBOHA chlastat.

Mirku,

(Vašek, 22. 11. 2011 11:33)

Bavím se dobře, pokračuj
:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
 

Vašku

(Mirek, 22. 11. 2011 11:24)

zapoměl jsi všichni jsou blbci,ty snad né?Chybí ti pokora,myslíš jsi,že nad tebe není,to máš z toho fetování a chlastu,ale neboj spolu to zvládnem.Vím,že tě nikdo nechce,jsi sám a užíráš se,také trpíš sebevražednými sklony,Vašku seber se a začni na sobě pracovat,doporučuji sportovat a také si najdi nějakého koníčka,třeba houpacího,ujišťuji tě,že vše myslím smrtelně vážně,s tím fetováním musíš okamžitě přestat,reinkarnaci ještě neřeš,máš na to dost času.

Edo,

(Vašek, 22. 11. 2011 10:35)

ten krajíc jsem si vyzkoušel teď a dopadlo to jak mělo. Teď jdu lovit kočku. Albertovi se srdečně omlouvám. :DDDDDDDD

Mirku,

(Vašek, 22. 11. 2011 10:32)

jestli tuto polohu hraješ jsi dobrý ba vinikající. Jestli ne, ...... doporučuji Chocholouška.
Neboj, mě nenase***** sebevětšími urážkami, jsem splachovací. Podobné typy , jako Ty, tu byly dříve 2. Budeš jedním z nich , ale přejmenovaný či reinkarnovaný :-)))

Opravdu,

(Mirek, 22. 11. 2011 10:10)

to v hlavě máme fakt jen nějaký pitomý obrazy,to není skutečnost?Vašku,řekni něco,ty máš přeci v hlavě realitu,né žádný iluze nebo abstrakce,zapoj se do diskuse,místo idiotskýho poučování,kdo by co měl a neměl,neřeš komentujícího,zkus řešit konkrétní komentáře,zásada všech diskusí.

Vašku,

(Mirek, 22. 11. 2011 9:59)

fetovat bys opravdu neměl,což neslyšíme dnes a denně kolik neštěstí z toho plyne?Krádeže,násilí,to vše vlivem drog,Vašku dej se trochu dohromady,nedělej ostudu své rodině,najdi si pořádnou práci a hlavně nekraď,víš jak to je,když někdo krade,kradeš i fetuješ i ty,je mi líto při tvém mdlém rozumu,když nic nevíš,jak sám tvrdíš,že jsem nucen psát tolik komentářů,nic s tím nenaděláš,chápu,že tě to vytáčí,když jsi takové zfetované GOGO,dle tvých slov.Proč to fetování tak tvrdošíjně popíráš,vždyť já ti chci pomoci v tvém neštěstí.Trvá ti celý den,než tu něco sesmolíš,nešlo by nějak urychlit,ale chápu,to by pro tebe byl nadlidský úkol,při tvé nevědomosti,Vašku drž se,zásady jsou nechlastat,nefetovat,nekrást.

PS.klidně mě můřeš třeba onikat a jinak ty mě taky můžeš víš co kazateli.

To s tou kočkou

(Eda, 22. 11. 2011 9:37)

a namazaným krajícem chleba už jste někdo zkoušeli ?

Hodně fantastická představa Vesmíru

 

(Eda, 8. 10. 2011 13:34)

 

mě napadla. Chomáče temné hmoty jsou jakési kaluže horkého asfaltu rozlitého po Vesmíru.
Stvořitel ( Superobr) v nich zanechal šlápoty a z nečistot, které měl na botách
tam zůstaly zárodky hmoty.
Bába Fukéř se snaží ty kaluže rozfoukat do co největší vzdálenosti.
A první slova stvořitelova nebyla " Budiž světlo" nýbrž " Hrnečku vař".

 

Mirku

(Eda, 8. 10. 2011 13:16)

Prostor je zřejmě tvořen temnou energií a temnou hmotou, o kterých vědci zatím nic neví. Temná hmota vytváří gravitaci a temná energie to "vaření"
hrnečku. Pokud neuznáme Velký třesk, je otázka , z čeho vznikla hmota, které je jen 4 procenta celého Vesmíru.

Edo

(Mirek, 8. 10. 2011 10:18)

že relativní teorie nefunguje,to je už takové řekl bych veřejné tajemství,lidem také k ničemu nikdy nebyla a také ani k ničemu nebude,z pomateného nabubřelého cvoka si mnozí vytvořili svého geniálního vševědoucího boha a nejhorší na tom je,že se ty relativní nesmysly cpou do škol.

Má li prostor

(Mirek, 8. 10. 2011 8:47)

strukturu,která se zakřivuje,musí být tvořena něčím,tady Enstein chybil,páč se mu to nehodilo do krámu,jestliže má prostor strukturu,která je něčím tvořena pak se vše pohybuje vůči prostoru, nezávisle na tom jestli člověk dokáže zjistit co tvoří strukturu prostoru,je li tomu tak,pak je s relativní teorií amen.Dále, jestliže je prostor vytvořen něčím,pak také sám o sobě vykazuje gravitaci,neboť gravitace je průvodním jevem všeho co existuje včetně neutrin.Za prokázaný fakt lze považovat narůstající expanze vesmíru tedy prostoru,což dle mého od základu vyvrací teorii velkého třesku,představíme li si opačný postup.Vesmír by se dal tedy přirovnat k takovému gigantickému hrnečku vař.

4.rozměr Vesmíru neexistuje

(Eda, 8. 10. 2011 8:11)

Už jsem tu dříve psal o tom, že Einstein si neuměl představit 4. rozměr Vesmíru, tak za něj dosadil čas. Tím ale smíchal hrušky s jabkama.
Z dnešních znalostí o Vesmíru by se dala za 4.rozměr dosadit rozpínavost.
Ale ta se podle vědců údajně na malé vzdálenosti neprojevuje, neboť jí brání gravitace. A úloha prostoru se najednou úplně ztrácí.
Čas si lidi vymysleli proto, aby věděli odkdy dokdy mají pracovat
a 3. rozměr si vymysleli, aby mohli prostor přenášet na čtvrtku papíru.
4.rozměr je tedy zbytečný, je prostě navíc.
A možná neexistuje proto, že ho k ničemu nepotřebujeme.

Ratko

(Eda, 8. 10. 2011 7:57)

ještě se vrátím k tvé představě o neutrinech a fotonech.
Možná by se to dalo přirovnat k laické představě o "červí" díře.
Také z ní vznikl ten název "červí" díra.
Červ, když ja na povrchu jabka, tak má možnost se dostat na druhou stranu
po povrchu slupky ( delší cesta) a nebo se prokouše skrz jabko ( kratší cesta).
No a podle Einsteina fotony musí dodržovat zakřivení Vesmíru a pohybují se
po té delší cestě, kdežto neutrina si razí tu nejkratší cestu.
Ale srovnávat jabko s Vesmírem je opravdu ujeté.
Navíc červ se nechce dostat na druhou stranu jabka, ale chce se nažrat,
takže uvnitř jabka pobude tak dlouho, dokud bude mít hlad.

Mirku

(ratka, 7. 10. 2011 19:38)

ano, relativita plati pro vsechno co je stvorene. neplati pro to co stvorene neni (absloutno). ale to je opet spatne vyjadreno. protoze absolutno pokazde nejakou formu ma.

Edo

(ratka, 7. 10. 2011 19:35)

to jo, ale to je spise hricka pro schopnost predstavivosti a imaginace. Nic moc to nerekne o tom, co to vlastne ten"prostor" je. co to je to, co si uvedomuje. Muze se diskutovat, ze teda kdyz neco pozorujeme tak to "vidime" zpusobem ktery odpovida nejake obecne dohode. Smysly taky odpovidaji nejake obecne dohode. mysleni odpovida dohode. vse je takovy nejaky hypnoticky stav bezicich symbolu jajkoby na nejake derne pasce v pocitaci. Ve skutecnosti ale vse je uplne jinak (buhvijak). predpokladam na zaklade ty relativity, ze oddelene vedomi si takhle samo hraje se sebou.
Ovsem ta vymezenost a oddelenost ma za nasledek schpnost vnimani casu i prostoru a oddelenost umozni vznik a zaniku. zivota a smrt. ackoliv nic z toho neni, ale ja to tak vnimam. od urciteho momentu meho zivota zacnu vnimat vlastni oddelenost, zivot a dokonce se mi zacne zda ze muzu umrit a branim se smrti. Protoze moje vedomi tomu veri jako pravde

přechod z roviny do 3D

(Eda, 7. 10. 2011 18:20)

To se velmi často používalo jako vysvětlení pro laiky.
Tedy ta napjatá gumová blána byla jako rovina ( dvourozměrný prostor).
Když se na ni vhodila kulička, tak se ta rovina promáčkla a tvrdilo se,že se tak její prostor zakřivil.
Ti, co by žili teoreticky ve 2D Vesmíru by to nezpozorovali, neboť by nebyli schopni vnímat 3.rozměr a tudíž by si nemohli vymyslet svou teorii o gravitaci.
My žijeme v 3D prostoru, takže to můžeme pozorovat. Samozřejmě jenom na modelu.
A to , co se děje v 3D Vesmíru mohou zase pozorovat jenom ti, co žijí v 4D, atd.
A v současné době již vědci uvažují o tom, že Vesmír má 12 rozměrů.
Chápete, jaký v tom musí být chaos ?
Jim to po dosazení patřičných omezení do rovnic vychází, ale nikdo tomu nerozumí. Ani oni sami. Jen se o tom píšou furt rádoby poučné knihy pro laiky.

Ratce

(Mirek, 7. 10. 2011 16:37)

No a teď považ,že vše jest relativní dle relativní teorie,tak o čem to tu vlastně píšeš,opravdu nelze předkládat vůbec žádné argumenty pokud je vše relativní,takže nejen já ale vůbec nikdo nemůže předkládat jakékoliv teorie,pokud se budeme důsledně držet relativity,tak nám tu relativitu tady prosím nebourej.Musíš se rozhodnout,buďto relativita tohoto světa platí pro všechno a pro všechny a nebo tomu tak není. Jinak jsi na omylu,není nic,čím bych si zbytečně zatemňoval mysl.

Mirku

(ratka, 7. 10. 2011 14:25)

nejak mi tvoje argumentace zni militantne. jakobys v ty hlave uz neco hotoveho mel a behem argumentace z toho vychazel. ja samozrejme nevim co to je. ale si to je nejaka definice prazdnoty a soucasne prostoru, predpokladam ze buddhisticka i kdyz to nevim jen tak nejak odhaduju.


Proc teda pisu ze gravitace je prostor (3D). Protoze prave hmotnost ve smyslu 3D formy vytvari iluzi prostoru a casu. nemuzu to napsat jinak protoze tojinak nedokazu vyjadrit. jesti to rika Einstein, nevim - to neni dulezite. On mel ve sve dobe objevy a to respektuji.
Pokud se ti zde zda, ze blabolim nesmysly tak me prosim oprav na jinou verzi. FAkt jsemv tyhle oblasti hledaní (co je čas a prostor) velmi zvidava a zvedava. vsecko me zajima. hlavne me zajima, k cemu dosli jini a jak to vnimaji. jak si to vse uvedomuji.

Je naivní

(Mirek, 7. 10. 2011 12:43)

domnívat se, že před spravedlivým soudem může obstát „argument“, že sporné teorii nerozumí. Taková „obhajoba“ se mu nutně musí jevit jako drzá a znevažující soud. Chce-li kdo obstát před nestranným soudem, tu se nemůže spokojit s přesvědčením: „Já tomu rozumím, on tomu nerozumí“, ale musí svou věc vysvětlit tak (doslova po lopatě), aby jí mohli porozumět všichni účastníci řízení. Nedokáže-li to, pak je zjevné, že své věci nerozumí ani on sám.

Ratce

(Mirek, 7. 10. 2011 12:10)

Že by gravitace vytvářela PRÁZDNOTU? Zdá se Ratko,že používáš stejnou demagogii jako relativisté.Tak je to prázdnota nebo není!!!

Ratce

(Mirek, 7. 10. 2011 12:02)

Jistě,upravovat můžeme jakýkoliv blaf do nekonečna,dokonce i v kruhu,pak ovšem Einsteinův výrok , že kdyby se jeho teorie ukázala být nesprávnou, pak Bůh udělal někde chybu se jeví jako výrok pomateného magora.

Edovi

(Mirek, 7. 10. 2011 11:41)

Edo sory,to jsem psal Ratce.

Edo

(Mirek, 7. 10. 2011 11:39)

ne,myslím,že to není dobrý nápad,i kdyby se ti někdy něco takového přihodilo,nikdy si nebudeš jista, jestli nejsi cvok,právě z důvodu,že tomu nikdy 100pro neuvěříš a jestli ano tak tam zůstaneš,spáchat sebevraždu snad nechceš, a to nemluvím vůbec o tom jak by se tvoje mysl s takovým zážitkem vypořádala,ty následky už vůbec nemusí být nic příjemného,asi proto ta ochrana proti spálení,jak říkáš.

no nevim

(ratka, 7. 10. 2011 11:33)

podle me to posleze upravil, ze gravitace fakticky prostor vytváří. prostor a gravitace jak se zda jsou totéž.

Edo

(Mirek, 7. 10. 2011 11:18)

k dovršení vší nelogičnosti TR ,vševjed Enstein určil prostor jako prázdnotu,úplné totální nic,které má tu vlastnost,že ho gravitace zakřivuje,tak to musel asi hodně fetovat,jestliže se podle něj může nic zakřivovat a navíc v něm určovat různé body či vzdálenosti.

špatný výchozí bod

(Eda, 7. 10. 2011 8:55)

Vložím vám do toho ještě větší zmatek.
Špatná je v prvé řadě Einsteinova definice gravitace jako zakřivení prostoru.
Ten obrázek pružné plochy, ve které kulička vytvoří důlek, se mi kdysi líbil.
Ale i malé dítě ví, že kulička sama důlek neudělá. Nejlépe se to dělá podpatkem boty.

spise pochybuju

(ratka, 6. 10. 2011 17:30)

teda mam to tak nejak divnehozene ze pochybuju o vsem . o tom co vidim, slysim a myslim. pochybuju ze pochybuju. tim ze nedokazu prekrocit horizont sveho vnimani , tak vim ze jsem omezena mirou (rozsahem) sveho uvedomovani. zkousela jsem kdeco prekrocit tu hranici. ale je to neco jako zaklopka - ochrana proti spaleni :o)

Ratko

 

(Mirek, 6. 10. 2011 14:59)

 

tak snad věříš tomu co píšeš,nebo snad ne?Těm myšlenkám co ze sebe vypouštíš musíš přeci nejdříve věřit,úplně všemu musíš ponejprv uvěřit aby jsi nad tím vůbec uvažovala a zabývala se tím,těžko se bude kdokoli zabývat něčím čemu z gruntu nevěří.Věříš,že existuje svět,tvůj život,který vidíš či vnímáš,všichni jsme věřící,nelze to